We don't miss anything!


Vandoorne, Leal i Palmer, l'opinió del podi

2014-04-05 20:46

per: Arnau Viñals Vendrell

1r - Stoffel Vandoorne (ART Grand Prix): "Ha estat una bona carrera per a nosaltres sortint segons. Vaig fer una sortida molt bona. Vaig prendre el liderat a la primera volta i això va ser la clau per la carrera perquè és la millor posició per conservar els pneumàtics. Vaig conservar els tous en les primeres voltes abans de que el safety car entrés. Vaig tenir una molt bona resortida i vaig apretar durant dues voltes més que els meus rivals, se que va ser una estratègia arriscada perquè potser els altres entrarien a posar pneumàtics nous. Podria haver rodat una mica més perquè la degradació va ser bona però vaig decidir entrar i assegurar el liderat. El vam mantenir. L' equip va fer un pit stop fantàstic i la qüestió era conservar les gomes."

 

2n - Julián Leal (Carlin): "Mai vam pensar que podríem acabar segons avui perquè comencavem des de la 12a posició. Tot va ser fantàstic: la sortida, l'estratègia i la conservació dels pneumàtics. El cotxe va estar molt bé durant la carrera. Vam fer una molt bona carrera. Al final, vam aconseguir aquest resultat. És increïble. Vam fer una molt bona sortida. Això va ser crucial. Després d'això, vaig augmentar el ritme després del safety car. Vaig veure que algun cotxe va entrar a boxes. El meu enginyer em va dir que tirés dues voltes més. Vam poder guanyar moltes posicions. Quan vaig sortir de boxes, crec que estava quart. Al final, vaig poder avançar a Palmer perquè vam mantenir bé els pneumàtics fins al final. Tot va ser perfecte".

 

3r - Jolyon Palmer (DAMS): "És una gran decepció després de sortir des de la pole. Esperava poder lluitar per la victòria. Però, després de ser sisè al primer revolt, hauria preferit arribar al podi des d'aquest punt. L'estratègia va ser bona i el pit stop ens va permetre tornar a la segona posiciójust darrere l' Stoffel. Després d'això, vaig intentar conservar els pneumàtics. Els pneumàtics del darrere van ser un gran problema per a nosaltres. Així que, al final, Leal em va avançar i no vaig poder fer res, i només vaig poder aguantar a Coletti. Patint molt en la sortida. Necessitem mirar el que va passar i assegurar-nos sortir bé demà. Tenim una mica de feina per fer a les sortides, si. També, al primer revolt".

 

—————

Retorna