We don't miss anything!


Toto Wolff deixa Williams i se'n va a Mercedes

2013-01-21 15:58

Escrit per: Cristian Jimenez Ruiz / Twitter: @cristianjrF1

 

Toto Wolff un dels directors executius de Williams ha rebut una oferta de Mercedes la qual no ha pogut rebutjar. D'aquesta manera Wolff deixa Williams immediatament per tal de començar a treballar com més aviat amb Mercedes.

Sir.Frank Williams seguirà sent l'encarregat de supervisar l'equip a part de agafar el càrrec que deixa Toto Wolff en l'equip.

Sir. Frank Williams va comentar referint-se a aquesta notícia el següent:'' M'agradaria donar les gràcies a Toto pel seu treball dur, dedicació i compromís amb l'equip durant la seva etapa com a director de la Companyia. Ell era un suport fonamental per a mi com a Director Executiu la temporada passada, suplent en una sèrie de carreres en què no vaig poder assistir. No obstant això, les posicions com la que Mercedes li ha ofert no vénen sovint. Toto té una llarga història amb ells i per descomptat no havia de interposar-me en el camí d'ell. Toto mantindrà la seva participació a Williams i sempre tindrà un lloc en l'arbreda, però no ens enganyem, anem a barallar dur a la pista! Estic segur que serà un gran actiu per Mercedes i en nom de tot l'equip, m'agradaria desitjar la millor de les sorts en el seu nou paper. Tinc la sort de tenir un grup molt professional de la gent que m'envolta i el Comitè Executiu de la Companyia continuarà amb el treball que han estat fent per assegurar un futur d'èxit per al negoci ".

 

 

—————

Retorna