We don't miss anything!


Timo Glock provarà el BMW M3 DTM a València

2013-01-22 15:13

Escrit per: Arnau Viñals Vendrell    @vinyi_arnau96

Timo Glock pilotarà el BMW M3 DTM aquesta setmana als Test de BMW Motorsport DTM a València. El pilot alemany, es famialitzarà amb el cotxe.

"Estem molt contents de poder oferir a en Timo Glock l'oportunitat de conèixer el nostre BMW M3 DTM al Circuit de la Comunitat Valenciana", paraules del director de BMW Motorsport, Jens Marquardt.  "Timo ha demostrat la seva capacitat de conducció, sobretot a la Fórmula 1"

Glock al respecte, "Tinc molt bons records del meu temps amb BMW Motorsport i estic molt emocionat per provar el BMW M3 DTM. A més, estic obligat a veure cares familiars a València de la meva antiga època amb BMW. Estic molt entusiasmat amb això"

 

—————

Retorna