We don't miss anything!


Sato amb Campos Racing

2014-02-16 22:34

El japonès arriba a l'escuderia d'Alzira juntament amb Arthur Pic, confirmat el passat mes de gener, confirmant l'alineació de pilots de Campos Racing a la GP2 Series.

per: Arnau Viñals Vendrell

Sato, nascut a Hyōgo el 5 d'Octubre de 1989, és una de les més fermes promeses del país del Sol Naixent i, amb la seva arribada a Campos Racing, compleix un pas més en el seu ascens al cim automobilístic. 

 

Respecte a aquest fitxatge, Adrián Campos, Team Principal de Campos Racing, ha indicat que "estic encantat de poder tenir a Kimiya amb nosaltres aquest any. Estic absolutament segur que podrà donar un altre gran salt de qualitat, malgrat que el seu palmarès ja és excel·lent en les categories precedents. Estic convençut que farem un gran treball amb ell. Vull agrair la confiança dipositada per Taki Inoue i Vincenzo Sospiri, dues persones de les curses a les que conec des de fa més de vint anys i que m'han demostrat una gran confiança a la qual estic segur que tot el nostre equip sabrà respondre".

 

Per la seva banda Sato comentava: "Estic molt feliç de competir amb Campos Racing i participar a la GP2 amb ells aquesta temporada. La GP2 és el pas lògic després de finalitzar segon a Auto GP l' any passat, i estic molt agraït de poder haver arribat a un acord amb un equip punter com Campos Racing. Tenen una trajectòria molt reeixida ea la GP2 i l'equip és molt professional i experimentat, i sé que em donaran tot el suport necessari per poder assolir els objectius marcats. Estic desitjant començar a treballar amb Adrián i seu equip, de fet ja tenim un gran feeling i penso que és realment una ajuda el tenir com a cap d'equip a algú que ha estat un exitós pilot de competició".

 

Amb Sato i Pic ja confirmats, Campos Racing començarà oficialment la pretemporada el 11, 12 i 13 de març a Abu Dhabi. Una setmana després, l'equip es desplaçarà a Bahréin per a la segona setmana d'entrenaments col·lectius de la categoria.

 

—————

Retorna