We don't miss anything!


Rossi i Burgess separen els seus camins després de 14 temporades

2013-11-09 11:00

Valentino Rossi i el seu mecànic en cap, Jeremy Burgess trencaran la seves relacions després de la cursa d'aquest diumenge a València. El pilot italià i l'enginyer australià han treballat junts durant 14 temporades, totes les que Rossi ha disputat a la categoria reina del campionat.

per: Arnau Viñals Vendrell

Ha estat una de les relacions laborals més fructíferes en la història del motociclisme. Junts, Valentino Rossi i Jeremy Burgess han guanyat set títols mundials a la categoria reina. El duo ha viscut moments de glòria (molts) i altres més baixos (els anys amb Ducati). I aquest cap de setmana serà el últim que treballaran junts, segons ha anunciat Rossi durant la roda de premsa roda de premsa de dijous.

"Jeremy és com el meu pare al pàdoc, però necessito noves motivacions, noves idees "ha assegurat Rossi. "Hem parlat avui, cara a cara. L'any que serà crucial i necessitaré noves motivacions. En les últimes curses he estat pensant que volia treballar d'una manera diferent. Ell s'hauria quedat  l'any que ve, però jo tinc la intenció d'intentar renovar pels dos següents. Al final ens hem fet una abraçada, m'ha entès".

"Ha estat una decisió difícil de prendre, Yamaha m'ho havia preguntat fa temps, però ho he decidit ara. Després de l'etapa a Ducati, volia tornar a Yamaha amb Jeremy, guanyar amb ell hauria estat brutal".

De moment, no hi ha cap indici encara de qui reemplaçarà al veterà tècnic australià "En el meu cap està la idea d'intentar alguna cosa nova ara. Sempre ho he fet així en la meva carrera. L'any que ve he de guanyar-me la renovació amb Yamaha i he de ser competitiu. Encara no sé qui serà qui serà el meu nou mecànic en cap".

 

—————

Retorna