We don't miss anything!


Romain Grosjean: “Em sento més i més còmode”

2013-08-17 14:13

Traduït per: Òscar Daniel

Desprès de la que es va escapar a Budapest, el nostre Francès arriba a Bèlgica ple d’energia per la cursa que es presenta.

Què penses de Spa-Francorchamps?

Quin circuit; és fantàstic! És una genial muntanya russa de circuit, a més, allà s’afegeix el bonus de que parlen francès, això vol dir que és gairebé una altre cursa a casa per mi desprès de Mònaco i Canadà. Serà bo. Si tenim el ritme que vam mostrar a Budapest en un circuit més normal amb més oportunitats d’avançament – i una pista una mica més ample també – llavors penso que és molt possible que passin coses bones.

Com et sents amb l’E21 ara que tens mitja sessió per darrere teu?

Certament a les últimes curses m’he sentit molt bé al cotxe i he pogut exprimir-ho a qualificació i cursa. És un bon lloc per encarar la segona meitat de temporada on hi ha molt bones oportunitats per obtenir grans resultats.

Com penses que s’hauria d’adaptar l’E21 als reptes de Spa?

El nostre cotxe s’hauria d’adaptar molt bé- De fet, la segona meitat de temporada pinta bé en termes de com els circuits haurien d’anar bé per l’E21. Esperem que tinguem tot el que és necessari per guanyar curses. Tinc ganes de que arribi ja que és un circuit especial i també vaig guanyar el títol de la GP2 allà al 2011, o sigui que serà bo per a mi tornar allà un altre cop.

Si poguessis resumir les primeres deu curses, què diries?

Aquesta és difícil, però suposo que hauria de dir que la paraula “potencial” és la clau. És clar que hem tingut moments difícils i potser els resultats no han estat sempre els que l’equip mereixia, però el potencial per acabar endavant sempre ha estat allà.

Quin ha estat el millor moment de l’any fins ara?

Una pregunta molt més fàcil! No gaire gent ho sap encara, però just desprès de la carrera d’Hongria el meu petit Sacha va arribar al món, o sigui ara sóc un orgullós pare! Als circuits.. bé, m’agradaria dir que l’avançament a Felipe [Massa] a Budapest – que en aquell moment vaig pensar que havia estat el millor de la meva carrera esportiva fins ara – però suposo que amb la penalització no és el mateix. El pòdium a Alemanya seria la meva segona elecció; no només perquè va ser un gran resultat per l’equip, a més perquè vam lluitar fantàsticament per la victòria fins el mateix final, el que va ser una sensació molt bona.

I a l’altre banda?

No és un secret que Mònaco no va ser el meu millor cap de setmana. El ritme hi era, però per una raó o altre simplement no vaig ajuntar tot quan definitivament es podia obtenir un resultat fort. Encara els hi dec als mecànics i als nois una beguda per això; esperem que sigui xampany de la victòria més endavant aquesta temporada...

Com et sents per afrontar la segona meitat de la temporada?

Molt bé. Vam demostrar a Alemanya i Hongria que podem competir al capdavant de la graella i penso que si podem seguir millorant al mateix ritme estarem molt bé per les nou curses que resten. Em sento més i més còmode al cotxe cada cop que el condueixo, el que és clarament un bon senyal. Desprès del nostre rendiment a les darreres curses, honestament penso que la meva primera victòria està ara a la volta de la cantonada.

LOTUS F1 TEAM

—————

Retorna