We don't miss anything!


Robert Kubica prova el Mercedes DTM

2013-01-24 21:21

Escrit per: Òscar Daniel Carmona

 

Avui mateix, el polonès Robert Kubica ha provat per primer cop el DTM Mercedes AMG C-Coupé al circuit valencià Ricardo Tormo (Cheste). En total, Robert ha fet 114 voltes al circuit (456.570 kilòmetres) .

El propi Kubica explica com ha anat aquesta primera pressa de contacte amb el cotxe: “El meu primer dia de proves amb el cotxe de DTM ha sigut molt divertit i he après molt sobre la categoria i el DTM Mercedes AMG C-Coupé. La primera volta d’instal·lació a estat sobre sec, però desprès han caigut uns forts ruixats de pluja i hem hagut d’esperar que la pista s’eixugués. Desprès de tot, ha estat una bona experiència, aprenent com es comporta el cotxe en diferents condicions meteorològiques. He sigut capaç de dominar la situació amb el Mercedes DTM i m’he sentit molt còmode, tot i que desprès de tant temps inactiu això ha volgut dir adaptar-se a la gran ‘downforce’ que produeix un cotxe de DTM. Estic molt satisfet amb el meu rendiment el primer dia de tests DTM i no s’ha presentat cap problema al cotxe”.

En una entrevista amb F1Racing, el jove pilot de 28 anys creu que encara pot tornar, ja que, tot i que lentament, es va recuperant. A més, assegura que pot tornar a ser competitiu, “tinc limitacions a l’hora de pilotar monoplaces, però són molt més petites del que es pot imaginar”.

—————

Retorna