We don't miss anything!
Reconeixement amb... Hans Werner Aufrecht
2013-03-28 21:12Dimarts a la nit, el titular dels drets DTM i promotor ITR eV van signar un acord de llicència i col·laboració amb GRAND AM i els EUA Motor Sport Association, IMSA. L'objectiu d'aquest acord: establir a Amèrica del Nord a partir de 2015 una sèrie similar a DTM. Així com el Super GT japonès a partir de 2014, aquesta sèrie també es basarà en els reglaments tècnics DTM. En la nostra entrevista,al president de ITR Hans Werner Aufrecht parla dels antecedents del nou acord.
per: Ramon Minguell Ribas
Sr Aufrecht, què significa aquest tracte amb GRAND-AM i IMSA per el DTM?
Aquesta és una decisió extremadament important per al futur. Amb aquest acord, les parts involucrades han creat una base que permet als nostres fabricants anar a competir als Estats Units. No cal dir que encara hi ha molta feina per fer, però el curs s'estableix. Nosaltres i els nostres fabricants només hem d'estar presents en els mercats importants, com els EUA.
Un nou campionat se suposa que es crearà als EUA. Els fabricants nord-americans possiblement també estaran involucrats?
Ja hem tingut converses amb els tres grans fabricants nord-americans. Ara hem d'oferir a aquests fabricants l'oportunitat de fer una ullada darrere de les cortines del DTM. Això sens dubte succeirà al principi la temporada DTM, el 5 de maig al circuit de Hockenheim.
Espera a veure els fabricants dels EUA a la graella DTM, en el futur?
Igual que els fabricants alemanys entren en mercats importants del món, els fabricants nord-americans i japonesos tenen l'objectiu de fer acte de presència en el mercat alemany.
Els reglaments tècnics introduïts el 2012 són la base per a la internacionalització del DTM. Quina va ser la idea de la introducció d'aquestes normes?
En els temps que corren, tots els fabricants d'automòbils han de reduir els seus costos. I les regulacions creades pels nostres tres fabricants en cooperació amb la Federació Alemanya d'Automobilisme, DMSB, i ITR eV, representen un pas evolutiu en aquesta direcció. La reducció dels costos no significa necessàriament que els fabricants no puguin oferir l'oportunitat de destacar.
—————