We don't miss anything!


Raffaele Marciello torna el cop

2013-05-19 09:47

Ha estat copejat pel seu company d’equip Alex Lynn (Prema Powerteam) a la primera cursa del cap de setmana a Brands Hatch, Raffaele Marciello (Prema Powerteam) va guanyar aquesta tarda la onzena cursa de la FIA Formula 3 European Championship. En els 1.929 quilòmetres de llarg de l’ circuit indi , Lynn tornà a casa en la segona plaça. Lucas Auer (Prema Powerteam) va tornar a finalitzar en la tercera plaça. Amb el sisè triomf de la temporada , Marciello, el protector de la Ferrari Driver Academy, amplià el seu lideratge a la prestigiosa FIA Formula 3 European Championship de pilots.
per: Raul Flores Lazaro


A l’inici, Raffaele Marciello colpejà al seu company d’equip Alex Lynn, que sortia des de la pole position, a continuar sent el cap de cursa. En les voltes següents ,l’italià nascut a Zurich va obtenir una diferència superior a la resta de cinc segons , però després, el britànic va ser capaç d’atrapar-lo, degut principalment als pilots doblats .I al final, Marciello va agafar un avantatge de 2.8 segons respecte a Lynn. Lucas Auer va tenir un millor principi de cursa que a la primera cursa del cap de setmana i va convertir el seu tercer lloc a la graella de sortida en un tercer lloc al final de la cursa. Sven Müller (ma-con) Es va mantenir molt de prop Auer durant moltes voltes, però no va ser capaç de posar en greu perill el podi d'aquesta última.

Felix Rosenqvist (Mücke Motorsport kfzteile24) va prendre la bandera al cinquè lloc i així va salvar el seu segon lloc en la classificació del punt just abans d'Alex Lynn. Tom Blomqvist (Eurointernational), Harry Tincknell (Carlin), Josh Hill (Fortec Motorsports), William Buller (ThreeBond amb T-Sports) i Jann Mardenborough (Carlin) van completar els deu primers, que va incloure sis joves pilots britànics.

Raffaele Marciello (Prema Powerteam)
"Amb el meu bon començament, vaig tenir l'oportunitat de prendre la iniciativa immediatament. Per a mi, el repte més gran en la cursa va ser Roy Nissany, que estava en el camí a sis voltes mentre tractava de agafar-lo. Perquè tenia un enorme marge sobre Alex, pacientment vaig esperar la meva oportunitat ".

Alex Lynn (Prema Powerteam)
"He d'admetre que l'inici de Raffaele era millor que el meu. Estic una mica decebut per no haver guanyat la cursa, després d'haver començat des de la pole position de nou. Però demà tinc una altra oportunitat. Un cop més, el rendiment total de l'equip Prema va ser perfecte en aquesta cursa, que entre altres coses es deu a la gran cooperació entre nosaltres com els pilots. Estem ajudant els altres i empenyent els uns als altres per aconseguir aquestes grans actuacions ".

Lucas Auer (Prema Powerteam)
"La meva sortida va ser bona i em vaig enganxar darrere d'Alex immediatament. Al principi, jo era capaç de mantenir-me amb ell, però després vaig haver de cedir una mica. Després d'això, jo estava sota pressió per darrere, però jo era capaç de mantenir el tercer lloc a casa tranquilament ".

—————

Retorna