We don't miss anything!


Prèvia equip Sauber GP Gran Bretanya

2012-07-03 09:43

 

Escrit per: Premsa Sauber
Traduït per: Arnau Viñals
GP d'Anglaterra - Prèvia
 
Després de la mala sort en el recent Gran Premi d'Europa, l'equip Sauber F1 Team té grans expectatives per al cap de setmana del GP de la Gran Bretanya, què es celebrarà del 6 al 8 de juliol a Silverstone. El Sauber C31-Ferrari tindrà canvis per a la novena cursa del Campionat del Món de Fórmula 1. Kamui Kobayashi, que va mostrar un gran rendiment a la classificació de València, en la que va quedar seté, li ha donat anims per millorar. Sergio Pérez està decidit a classificar-se millor que les últimes curses i, per tant, es centra en la feina del dissabte.
 
Declaracions:
 
Kamui Kobayash:
"Estic molt entusiasmat amb aquesta cursa, i les meves expectatives són molt altes. Silverstone és un dels meus circuits preferits. Els nostres cotxes sempre van bé a les corbes de velocitat mitjana i alta, però amb el Sauber C31 també hem millorat el rendiment en els revolts lents, el que significa que no hauriem de tenir problemes amb la part nova de la pista, que es va introduir el 2010. Tot i que he de fer front a una sanció, em sento optimista per a aquesta cursa. Crec que tenim el potencial per aconseguir alguna cosa especial a Anglaterra i espero una mica més de sort. "
 
Sergio Pérez:
"M'agrada molt el circuit de Silverstone. Hi he guanyat a la Fórmula 3 i a la GP2. Crec que el nostre cotxe serà competitiu a Silverstone, i vull lluitar per un altre podi."

—————

Retorna