We don't miss anything!


Primera victòria de Miller (Declaracions top 3)

2014-03-23 22:28

El pilot australià Jack Miller ha guanyat la primera carrera de la temporada. Segon ha sigut Alex Márquez i tercer Efrén Vázquez. Vegem que opinen els pilots respecte la cursa:

Por: Victor Forner

1r clasificat Jack Miller (Red Bull KTM Ajo): "Aquesta sensació no es pot descriure, és increïble com em sento en estos moments. Donar les gràcies als meus pares que m'han recolzat durant tota la meua carrera. Els últims anys han sigut molt difícils però aconseguir açò satisfà molt. No es pot descriure esta sensació. És una temporada molt llarga però veurem com es desenrotlla tot plegat".

 

2º clasificat Alex Márquez (Team Estrella Galicia): "Crec que hem fet una bona carrera, hem tirat en tot moment al màxim; ho he donat tot. Al final ens ha atrapat el grup de darrere però jo continuava tirant amb el meu ritme. En l'última volta he comés un xicotet error i me n'he anat un pèl llarg però bé, crec que hem fet una bona carrera i a veure si podem seguir així a Texas"

 

3r clasificat Efrén Vázquez (SaxoPrint-RTG): "Estic realment feliç per aconseguir el meu primer podi de Moto 3. He treballat molt durant els test de pretemporada i he pilotat molt concentrat durant la carrera. És un bon resultat perquè eixia quinzé. He donat el millor de mi en totes les voltes i veurem què passa a Texas, de moment, setze punts. Nou equip, nova vida i nou sistema, sistema militar però estic content amb estos xics, van treballar molt durant els test i molt més este cap de setmana. Gràcies a l'equip".

 

—————

Retorna