We don't miss anything!


Prèvia de Red Bull GP de Xina 2013

2013-04-06 16:13

 

Escrit per: Cristian Jimenez Ruiz / Twitter: @cristianjrF1
 
Sebastian Vettel:
 
Quin és el teu millor record del GP de la Xina?
La meva primera victòria amb Red Bull Racing al 2009. Vam tenir una bona classificació seguida d'una carrera increïble. Hi va haver molta aigua però tot i així vam aconseguir guanyar.
 
Quin és el teu lloc preferit per anar o que es pot fer a Xangai?
Cada vegada que vaig a Xangai m'agrada explorar molt mes, pero m'agrada anar a Pudong, prop del riu.
 
I del circuit?
El circuit té molts revolts, el que fa que sigui difícil per als pneumàtics y difícils per als pilots. M'agrada molt el sector medi. Corbes com la 12 i 13 són difícils ja que exigeixen molta tècnica, especialment la 13 que desemboca en una llarga recta
 
Mark Webber:
 
Quin és el teu millor record del GP de la Xina?
La cursa de 2011, vaig venir des de molt enrere per acabar 3 º al final del GP.
 
Quin és el teu lloc preferit per anar a Xangai?
Un restaurant on vaig anar amb alguns nois de l'equip, és un lloc molt agradable, Din Tai Fung Xangai. Fan una sopa de mandonguilles grans, una especialitat de Xangai!.
 
I la teva part favorita del circuit?
El sector mitjà del circuit, corbes 5 i 6 és una secció agradable i fluida, és molt important fer bé aquesta zona.
 

—————

Retorna