We don't miss anything!


Petrov dóna el desè lloc a Caterham

2012-11-26 15:27

Escrit per: Arnau Vinyals     @vinyi_arnau96

Vitaly Petrov va aconseguir el millor lloc fins ara per l'equip Caterham de F1, quedar onzé. El pilot rus, es va quedar a les portes dels punts, després de lluitar de tu a tu amb Charles Pic (Marussia) que lluitava per la desena posició amb Caterham. L'equip Caterham necessitava quedar desé per tal de tornar a aconseguir el desé lloc en el campionat d'equips, que abans de Sao Paulo, Marussia estava després del 12é lloc de Glock a Singapore per davant de Caterham però gràcies a les condicions de la pista, l'estratègia i els retirats, i la bonalluita que va tenir Petrov contra Charles Pic, van fer que Caterham acabés 10é aquest any a l'últim esglai.

 

Vitaly Petrov: "Quina cursa inreïble. Estic molt content per tot l'equip i vull donar les gràcies a tots i cada un d'ell per haver fet un treball fantàstic en les condicions d'avui. En veure que haviem recuperat del desé lloc en el campionat quan vaig arribar al box, va ser molt especial i crec que l'equip s'ho mereix després de tota la feina dura que han fet aquest any."

"A la pista va ser una de les curses més dures que he estat, però també una de les millors. Vaig tenir una gran sortida, vaig passar un munt de cotxes i vaig evitar tots els accidents del revolt quatre, i des de llavors m'anava automotivant, per resistir a les condicions canviants. Vaig tenir una bona lluita amb Pic fins a les últimes voltes.

 

—————

Retorna