We don't miss anything!


Palmer i Nasr reflexionen sobre la cursa

2013-09-21 16:58

Desprès de la cursa d'avui hem pogut sentir els primers classificats a opinar sobre com havia anat tot. Això és el que han dit:

Per: Andreu Rius Riu

Jolyon Palmer: He tingut un problema en l'inici de la lluita hi he perdut unes quantes posicions. Vaig perdre 4 llocs i després d'unes quantes corbes ja era quart i vaig aconseguir passar Calado en la primera volta i més tard vaig veure a Leimer. Van passar unes quatre voltes i hem vaig posar segon. Va ser una bona recuperació.

L'estratègia era molt arriscada i els pneumàtics van acabar destrossats en la remuntada.

Al final hem acabat primers hi estem molt contents d'aquest resultat.

 

Felipe Nasr: Des del meu punt de vista, he fet molta feina. El primer tram de la cursa va anar molt bé però més tard vaig notar molt el desgast del pneumàtic davanter esquerre. Això va ser perquè vaig entrar a boxes i només vaig canviar els pneumàtics del darrere i crec que aquí és on ens equivoquem. Vam tenir l'ocasió de canviar els quatre pneumàtics i encara hauríem mantingut el lideratge... Si pogués tornar enrere hagués canviat les 4 gomes. Malgrat això la segona posició no és dolenta i estem contents del resultat. Ara toca pensar amb la cursa de demà.

 

En tercera posició si ha posat Calado que no ha pogut assistir a l'entrevista. La cursa de demà, com sempre és celebrarà abans de la F1.

 

 

—————

Retorna