We don't miss anything!


Palmer el nou líder del campionat (declaracions top3)

2014-04-06 16:44

Joylon Palmer gràcies a la victòria aconseguida avui durant la cursa 2 de la GP2 Series a Bahrain, es fa amb el liderat del campionat seguit de Julián Leal que ha aconseguit 2 podis com el britànic.

Per: Arnau Viñals Vendrell

1r classificat Jolyon Palmer (DAMS): "Va ser bastant dur. Òbviament, la sortida va ser bastant bona. Millor que la d'ahir, així que estic content per això. I llavors vaig veure que havia de passar a Trummer immediatament perquè es veia molt fort. Una vegada el vaig avançar, la cursa va passar sota control. Trummer i Leal van ser els més ràpids ahir a les tandes llargues, així que ha estat difícil tenir-los darrera perquè estava sota pressió. Al final he pogut defensar-me dels seus atacs. Estic molt content d'haver guanyat".

 

2n classificat Simon Trummer (Rapax): "Em sento molt bé. Òbviament jo sabia abans de la cursa que podíem aconseguir un bon resultat. Vaig pensar que havia de fer una gran sortida. Vaig prendre la primera posició només començar la cursa. Jolyon va ser molt ràpid al principi de la cursa i no el vaig poder aguantar. Així que no em vaig defensar gaire perquè sabia que havia de guardar els pneumàtics per al final de carrera. Però ell va seguir amb aquest ritme durant tota la cursa. Fins i tot al final de la cursa vaig pensar que podia intentar atacar però va ser molt difícil. Ha estat una gran cursa, estic content amb la segona posició".

 

3r classificat Julián Leal (Carlin): "Com ja vaig dir ahir, ha estat increïble però avui encara ho és més. És increïble començar la temporada d'aquesta manera. Estic molt feliç. L'equip està molt content també. Aquesta sensació és increïble. Estem ara segons en el campionat però hem de pensar en Barcelona ja. Hem de mantenir aquest ritme que de podis, d'aquesta manera la resta de podis seran més fàcils.".

 

—————

Retorna