We don't miss anything!


Nikolay Martsenko correrà per Hilmer Motorsport a Àustria

2014-06-19 02:43

 

El pilot rus substituirà junt amb Agostini a Taranov i Visser a l'equip de la GP3 per la ronda de Red Bull Ring. 

 

Martsenko torna a tenir una oportunitat després d'haver sortit per la porta del darrera de la Formula Renault 3.5. El rus ja estava en el seu tercer any consecutiu després de dues vintenes posicions a la general i ara que duia un cotxe competitiu els resultats començaven a arribar. A Alcanyís va marcar el seu primer podi a la categoria escalant fins la cinquena posició al campionat, però això no va evitar que fos la seva última ronda a les World Series by Renault i va ser despatxat injustament per temes financers. 

Però ara té una altra oportunitat. Potser la GP3 no és una categoria a l'alçada de la Formula Renault 3.5 però continua sent una gran oportunitat per demostrar el potencial d'un pilot - i més quan arriba sense haver fet mai cap test - i per suposat que ho intentarà. 

Compartirà equip amb Mason, pilot oficial de Hilmer, i el pilot italià Riccardo Agostini, qui ha rebut la mateixa oferta que el rus. Agostini ve d'arrasar a la Formula 3 italiana l'any 2012 i després d'un 2013 sense tenir seient fixe es pren aquesta oportunitat a la GP3 amb moltes ganes. 

En una nota de premsa Nikolay Marsenko declarava: "Estic molt agraït a Hilmer Motorsport per haver-me donat la oportunitat de poder pilotar a Àustria. Tot i que no tinc gens d'experiència a la GP3 intentaré posar en pràctica tota la meva habilitat per poder ajudar l'equip a aconseguir el millor resultat possible. Em vaig familiaritzar amb el circuit fent proves per les World Series by Renault i em va satisfer. Estem en un moment difícil però estic preparat per lluitar.

De moment Martsenko només té confirmació per aquesta cita però cap de les dues parts descarta la continuïtat de l'acord. 

 
 

—————

Retorna