We don't miss anything!


Niederhauser entra a Arden mentre que Visoiu i contínua un any més

2014-01-15 17:08

El pilot Patric Niederhauser, que fins a les hores ocupava un seient a Jenzer, passarà a formar part de l'equip Arden aquest 2014. Per altre banda Arden també confirma que Robert Visoiu estarà a l'equip almenys un any.

Per: Andreu Rius i Riu

El pilot suís Patric Niederhauser amb dos anys d'experiència a la GP3, dues victòries (València i Hockenheim) i sis podis, podrà lluitar una temporada més i amb més eines gràcies a Arden.

La seva actuació impecable durant final d'aquest mundial va demostrar que seria un bon conductor per l'escuderia en aquesta temporada 2014.

 

Niederhauser va comentar: "Després d'un gran dia de proves a Abu Dhabi sóc molt feliç de conduir per Arden International a la GP3 al 2014. Serà el meu tercer any a la GP3 així que el meu objectiu és lluitar pel campionat. Serà un immens plaer treballar amb ells i tinc ganes d'un altre títol a la meva carrera".

 

Això no és tot, aquesta també serà una temporada en que el de 17 anys Robert Visoiu, passarà el seu tercer any a la GP3 com a pilot. Això és gràcies a la relació i els èxits assolits amb Arden el passat 2013. Robert va acabar desè en el seu segon any a la categoria sumant dues victòries en el campionat.

 

Al respecte Visoiu va declarar: "Tinc moltes ganes d'una emocionant temporada 2014 a la GP3. Sento que vaig aprendre molt durant l'any anterior i ara estic llest per entrar a una evolució més consistent i Arden juga un paper clau en el meu desenvolupament i estic segur que amb la seva ajuda seré capaç d'aconseguir els meus objectius. Serà la primera vegada que tinc l'oportunitat de córrer en el mateix cotxe en dues temporades consecutives i això em fa pressentir un 2014 molt bo!"

 

—————

Retorna