We don't miss anything!
Márquez intocable al primer lloc
2014-08-29 15:32Marc Márquez segueix intocable en els entrenaments lliures del Gran Premi del Regne Unit al circuit de Silverstone. El català ha sigut el més ràpid seguit per Bradl i Dovizioso. La sorpresa de la sessió ha estat Scott Redding acabant en el top10 en el seu gran premi local. La cara negativa les Yamaha, molt lluny dels primers llocs.
La sessió començava amb problemes per Aoyama al principi de la sessió. Mentrestant la Ducati de Dovizioso aconseguia fer un temps més bo que el de Márquez en la primera sessió d’entrenaments lliures, encara que el català poc després superaria el temps del italià.
Destacava en el primer quart d’hora de sessió el ritme del pilot local, Scott Redding que rodava setè, mentrestant tothom era al box quan la pluja apareixia al circuit. Una pluja feble que feia que els pilots tornessin a pista amb Márquez liderant la classificació seguit de Bradl, Dovizioso, Pol i Aleix Espargaró, Iannone, Smith, Lorenzo, Rossi i Scott Redding desè. Això feia que Dani Pedrosa es situés fora de la Q2.
En els últims 10 minuts pel final Pedrosa aconseguia superar el temps de Redding i entrar en el Top10 que dóna accés directe a la Q2. Tot i això molt de trànsit en els darrers minuts de sessió.
Això feia que un dels pilots locals, Leon Camier, patís una caiguda. Mentrestant Bautista col·locava la seva Honda de fàbrica al top10, deixant fóra a Valentino Rossi. Aleix Espargaró feia fóra al seu germà d’aquest selecte grup a falta de 3 minuts pel final. Encara que fins els tercers lliures, els pilots amb accés a la Q2 no s’hauran decidit.
Redding seguia impressionant amb la seva Honda Open, superant el temps del seu company d’equip que va amb moto de fàbrica, tots dos pilots eren dins el top 10, deixant fóra a Lorenzo.
Finalment, Márquez feia el millor temps de la sessió seguit per Bradl i Dovizioso. La cara negativa de la jornada eren les dues Yamaha fóra del top 10 amb Lorenzo onzè i Rossi tretzè.
Resultats:
Pos. | Nº | Rider | Team | Motorbike | Gap | Diff | Laps | |
1 | 93 | Marc MARQUEZ | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 2:02.126 | 16 | |
2 | 6 | Stefan BRADL | GER | LCR Honda MotoGP | Honda | + 00,509 | + 00,509 | 18 |
3 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Ducati Team | Ducati | + 00,376 | + 00,885 | 14 |
4 | 38 | Bradley SMITH | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | + 00,059 | + 00,944 | 17 |
5 | 68 | Yonny HERNANDEZ | COL | Energy T.I. Pramac Racing | Ducati | + 00,257 | + 01,201 | 17 |
6 | 45 | Scott REDDING | GBR | GO&FUN Honda Gresini | Honda | + 00,006 | + 01,207 | 16 |
7 | 29 | Andrea IANNONE | ITA | Pramac Racing | Ducati | + 00,020 | + 01,227 | 15 |
8 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | GO&FUN Honda Gresini | Honda | + 00,038 | + 01,265 | 16 |
9 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | + 00,019 | + 01,284 | 15 |
10 | 41 | Aleix ESPARGARO | SPA | NGM Forward Racing | Forward Yamaha | + 00,058 | + 01,342 | 15 |
11 | 99 | Jorge LORENZO | SPA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | + 00,032 | + 01,374 | 14 |
12 | 44 | Pol ESPARGARO | SPA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | + 00,042 | + 01,416 | 17 |
13 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | + 00,410 | + 01,826 | 15 |
14 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | Ducati Team | Ducati | + 00,105 | + 01,931 | 15 |
15 | 15 | Alex de ANGELIS | FRA | NGM Forward Racing | Forward Yamaha | + 00,354 | + 02,285 | 16 |
16 | 7 | Hiroshi AOYAMA | JPN | Drive M7 Aspar | Honda | + 00,351 | + 02,636 | 14 |
17 | 2 | Leon CAMIER | GBR | Drive M7 Aspar | Honda | + 00,166 | + 02,802 | 12 |
18 | 17 | Karel ABRAHAM | CZE | Cardion AB Motoracing | Honda | + 00,074 | + 02,876 | 14 |
19 | 9 | Danilo PETRUCCI | ITA | Octo IodaRacing Team | ART | + 00,825 | + 03,701 | 15 |
20 | 70 | Michael LAVERTY | GBR | Paul Bird Motorsport | PBM | + 00,508 | + 04,209 | 15 |
21 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Avintia Racing | Avintia | + 00,034 | + 04,243 | 16 |
22 | 23 | Broc PARKES | AUS | Paul Bird Motorsport | PBM | + 01,486 | + 05,729 | 14 |
23 | 63 | Mike DI MEGLIO | FRA | Avintia Racing | Avintia | + 00,542 | + 06,271 | 15 |
—————