We don't miss anything!


Márquez: "Es una victoria especial, estem en un bon moment" (Declaracions Top3)

2014-05-04 16:57

Marc Márquez aconsegueix un altre triomf a Jerez. Només Pedrosa el pot seguir en el campionat, però a dia d'avui el pilot de Castellar del Vallès té un munt de problemes durant les primeres voltes i només ha pogut ser al tercer lloc darrere de Rossi, que acabat un cop més al podi. Anem a fer una ullada al que han dit: 

Per Eric Calduch

Primer, Marc Márquez (Repsol Honda Team): "Estic molt feliç. És una victòria diferent perquè el meu nivell, el nivell del Dani, Jorge i Valentino estava molt a prop, però no sé per què en la carrera m'he sentit bé, és clar, però al capdavant era una mica crític, però de totes maneres he estat capaç d'obrir alguna escletxa i empènyer perquè al final sé que en Dani és molt fort. És una victòria especial, estem en un bon moment".

 

Segon, Valentino Rossi (Movistar Yamaha Factory): "Estic molt, molt content perquè Jerez és un dels meus circuits favorits i en general dels caps de setmana també, per la gent del voltant de la pista. Hem treballat molt bé durant el cap de setmana, hem millorat la moto també aquest matí, jo sabia que podia ser molt competitiu per a la cursa, però les condicions van ser molt difícils per a tots. El nostre ritme és una mica més lent. Al final, quan va arribar en Dani sabia que era una mica més ràpid, però li vaig donar al màxim".

 

Tercer, Daniel Pedrosa (Repsol Honda Team): "Carrera molt dura des del principi, jo estava de tornada al seu lloc i no vaig poder controlar la moto molt bé al principi, així que em vaig quedar tota la cursa darrere de les Yamaha, me les he arreglat per quedar-m'hi, i al final me les he arreglat per avançar al Jorge i acostar-me a Valentino, estant molt a prop a dues voltes per al final. Malauradament, avui no ha estat el millor dia".

 

—————

Retorna