We don't miss anything!


Márquez: "Era difícil mantenir la concentració". (Declaracions Top3)

2014-04-13 22:45

El català Marc Márquez tanca un cap de setmana dominant de forma increïble a Austin, on és disputava el GP d'Amèrica. Ara el català lidera el campionat de pilots amb 16 punts de marge sobre Dani Pedrosa, qui ha acabat darrere d'ell en segon lloc. Dovizioso per la seva par ha tancat el podi amb la seva Ducati. Anem a veure el que han dit els tres respecte la cursa.

Per Eric Calduch 

Primer: Marc Márquez, Repsol Honda Team: "Sí, estic molt content amb la victòria d'avui. Hem fet una cursa diferent, fins ara mai haviem liderat la cursa des de la primera volta fins a la final, i aquesta vegada ha estat una mica estrany. Era difícil mantenir la concentració, però al final vaig perdre una mica a l'última volta, i la cursa va ser molt tranquil·la, així que pels meus mecànics i per a la meva família vaig fer un espectacle en l'últim revolt, però de totes maneres, estem molt feliços per aquests 25 punts".

 

Segon: Dani Pedrosa, Repsol Honda Team: "Va ser un moment de tensió [quan Lorenzo és va saltar la sortida] perquè quan vaig veure que estava passant vaig pensar que potser m'havia equivocat, però afortunadament ho vaig fer bé. He intentat fer la millor cursa que he pogut, però el Marc ha estat avui molt més ràpid i no podia seguir el seu ritme. Així que, finalment, el segon lloc és bo, però tenim que seguir intentar millorar una mica més. No obstant jo estic feliç pel resultat".

 

Tercer: Andrea Dovizioso, Ducati: "Havíem treballat molt bé durant el Warm Up, però no teníem el ritme suficient per lluitar pel podi, però tampoc no estàvem tan lluny. Per tant, aquest és el resultat al haver-ho provat, empènyer un 100% i aconseguir un resultat especial per a nosaltres. Encara no som tan ràpids com volem, però vull donar les gràcies a l'equip i totes les persones que confien en mi, perquè és molt difícil competir amb una moto com aquesta."

 

—————

Retorna