We don't miss anything!


Márquez aconsegueix la pole a Losail (Roda de premsa)

2014-03-22 19:06

El pilot espanyol Marc Márquez , que fa una setmana no podia caminar per una lesió , ha aconseguit la pole en el primer Gran Premi de la temporada . Álvaro Bautista ha marcat el segon millor temps i Bradley Smith el tercer. Vegem que opinen els tres primers :

Per: Arnau Viñals & Victor Forner

1r classificat Marc Márquez ( Repsol Honda Team ) : "Aquesta pole position em fa molt feliç perquè després de la lesió tot va ser molt difícil especialment quan arribi aquí les dues primeres sessions d'entrenaments lliures van ser molt difícils però en els FP4 i en la classificació trobem una bona posada a punt i ara em sento molt millor sobre la moto . Demà ​​és el més important , serà molt difícil per a mi perquè em canso molt quan dono moltes voltes seguides especialment perquè no puc empènyer amb la cama dolenta. Vaig a intentar fer-ho el millor que pugui , aconseguir uns bons punts i ja veurem com acabem " .

 

2n classificat Álvaro Bautista ( GO & FUN Honda Gresini ) : " La distància que em separa de Marc és res, per mi és com una pole . Durant tot el cap de setmana m'he sentit molt bé amb la moto i he pogut estar en els primers llocs en totes les sessions . ara penso en gaudir matí tant com he gaudit durant el cap de setmana . Intentaré estar en els llocs de cap i lluitar pel podi . Sé que és difícil però ho intentarem " .

 

3r classificat Bradley Smith ( Monster Yamaha Tech 3) : "Ahir vaig patir una forta caiguda i estar aquí és fantàstic . Afortunadament no em vaig fer mal en la caiguda i avui hem pogut fer una bona classificació . Unes molt bones dues primeres voltes en la primera tanda i en la segona els pneumàtics estaven freds i era fàcil caure a terra com el pas a Espargaró . Molt emocionat per la carrera de demà " .

 

—————

Retorna