We don't miss anything!


Marciello aconsegueix una treballada victòria

2013-07-13 12:47

Felix Rosenqvist ha fet una bona sortida, però no s'ha pogut defensar bé de Raffaele Marciello que el passava al primer revolt. Serralles mantenia la seva tercera posició de sortida sense masses problemes.

Per: Andreu Rius Riu

Només abans d'acabar la primera volta ja hi havia el primer xoc entre dos pilots, per sort, podien seguir en pista. A Seven Müller el condemnaven a un “drive trough”. Havia sortit abans de que els semàfors indiquessen la sortida.

El de Prema Powerteam anava fort, hi ho demostrava fent una volta rapida, a la quarta volta, aprofitava tot el desordre de principi de cursa per escapar-se del seu compatriota i pilot de kfzteile24 Mücke Motorsport, Felix Rosenqvist. El suec segon en el campionat, no és conformava i retallava distàncies.

Per altre banda Alex Lynn passava a l'americà Felix Serralles que feia estona que havia perdut el ritme de cursa.

En aquell moment, els oficials del circuit alemany, feien veure les banderes grogues a causa d'un altre accident, aquest provocat per part de Mitchell Gilbert, australià i pilot de Mücke.

Poc despres, Richard Goddard envestia a Dennis Van de Laar, l'holandès de la formació Van Amersfoort Racing estava fent una bona cursa i per culpa d'això havia d'abandonar. Tatiana Calderón de l'equip francès Double R Racing trencava la suspensió davantera dreta i deia adéu a la cursa. Tot a causa del xoc amb Cerrutti.

A la volta 20 sortia el cotxe de seguretat i és que el cotxe de la colombiana, havia quedat al mig de la pista. A causa del “safety-car” el monoplaces tornaven anar junts.

Per als primers classificats, les coses no canviaven i les posicions és mantenien.

Com sempre, l'organització, al veure que la cursa s'allargava, han canviat de voltes a temps.

En el revolt on hi han hagut tots els accidents, se ni ha provocat un altre just a 2 minuts de la conclusió. El desgast dels pneumàtics, és començava a notar. Hi havien clavades de frens per donar i vendre.

Quedava un minut i els dos cotxes, encara estaven ocupant la pista. La bandera groga regnava al circuit.

Arribava la volta final, i el de Prema juntament amb l'acadèmia Ferrari, Raffaele Marciello, creuava la línia de meta, amb una victòria molt treballada des del principi. Felix Rosenqvist, finalitzava segon, i es que no havia pogut fer res per impedir que l'italià l'avances des de bon començament. A l'ultim graó del podi si ha col·locat el company d'equip de Marciello, Alex Lynn. El britànic ha fet una gran cursa sortint des de la quarta posició. Cal destacar, que no ha pujat al podi, encara no se saben els motius.

A les 5 de la tarda és disputarà la segona cursa, en el circuit alemany de Norisring, on Raffaele Marciello té la pole i sortirà primer.

 

—————

Retorna