We don't miss anything!


Maldonado i Bottas pilots oficials a Williams

2012-11-28 14:54

Escrit per: Arnau Vinyals     @vinyi_arnau96

L'equip Williams ha anunciat que Pastor Maldonado i Valtteri Bottas seran pilots oficials pel 2013 a l'equip de Grove.

El 2013 serà la tercer a temporada per a Pastor Maldonado amb l'equip Williams que ve de guanyar el Gran Premi d'Espanya aquest any. Valtteri Bottas ha sigut pilot de proves de Williams des del 2010. El seu paper aquest 2012 ha estat com a pilot reserva, participant aixì en entrenaments Lliures del Divendres, amb un bon ritme i demostrant maduresa des del principi. Bottas ha sigut campió de la GP3 el 2011, i ara el 2013 competirà a la Formula 1 per primer cop.

 

Declaracions:

 

Pastor Maldonado: "Estic gaudint molt amb Williams i estic òbviament molt feliç quan em van dir que seguirià el 2013 amb ells. El 2012 ha sigut un any memorable per a mi, amb la victòria a Barcelona i hem fet un gran pas endavant en termes de rendiment. Confio molt amb l'equip i espero que l'any que ve ens veurem encara més amunt de la graella i l'èxit."

 

Valtteri Bottas: "Sempre ha sigut el meu somni de tota la vida participar en el campionat de la Formula 1. I fer-ho amb un dels equips més llegendaris de l'esport és increïblement especial. Realment he gaudit durant aquest tres anys a Williams i em sento molt a gust aquí, així que el meu objectiu sempre ha estat aconseguir un lloc pel 2013. Estic desitjant fer la meva primera cursa de Formula 1 i gaudir de èxits amb Williams."

 

Sir Frank Williams: "En Pastor i en Valtteri són dos dels grans talents de l'automobilisme i estic especialment emocionat per al 2013 per l'equip Williams. En Pastor sempre ha demostrat un ritme notable i aquest any ha madurat com a pilot. En Valtteri és senzillament un dels pilots més joves amb talent que hi ha i esperem grans coses d'ell."

—————

Retorna