We don't miss anything!


Lliures 1 Canadà 2012

2012-06-08 16:55

Escrit per: Arnau Viñals

Hamilton ha liderat la sessió de lliures, en qué la igualtat ha estat per davant de tot, perquè hi ha 11 pilots en un mateix segon, cosa que fa que el proper pas per a la Q3 demà sigui més complicat. Sabrem més conlusions quan faguin la segona sessió de lliures.

ELS DETALLS DE LA SESSIÓ:

Ferrai ha començat fent proves a l'aleró del darrere i al fons pla. Force India també n'han fet, a l'aleró davanter i del darrere, i a la part del difusor. Marussia han fet les mateixes proves que Force India, i als equips Willams i Red Bull han portat un nou aleró del darrere nou, i a sobre Red Bull un petit artefacte a la suspensió del darerre.

Per segon Gran Premi consecutiu, cap pilot de proves ha participat en aquesta sessió.

Els Lotus han sigut els primers a sortir a la pista i a anar per feina, abans de que potser els núvols amenaçadors desprenguessin la pluja.

La primera sessió ha servit per a els equips, per fer proves, per millorar els cotxes. Això si, la fauna de Montreal s'ha manifestat trevassant la pista. Concretament han sigut guineus i castors qui ho han fet.

Sauber, com ja va sent habitual han patit amb els frens, però no han sigut els únics, Karthikeyan també li ha passat, Alonso donant-ho tot també, Hamilton igual, i els Marussia exactament el mateix.

Però qui ha provocat la imatge de la sessió ha sigut Heikki Kovalainen, amb un impacte al revolt 9, en que ha impactat lateralment i ha destrossat tota la part de la dreta del cotxe. Això ha provocat la bandera vermella durant deu minuts.

ALonso imediatament en que ha sortit la bandera verda, ha sortit a la pista, el mateix han fet els Lotus, però ells amb els pneumàtic super tous.

Karthikeyan ha demostrat no estar tan adaptat al cotxe i a les millores com Pere de la Rosa.

Vettel li ha passat com a Alonso, que anant al máxim, han fet escapades de la pista, com De la Rosa.

El ferrari ens ha demostrat que és molt ràpid a tot el circuit, però al tercer sector és on perden més perqué és el sector més ràpid.

A Mclaren Button no ha pogut diputar els últims 20 minuts aproximadament, perquè ha trencat la caixa de canvis.

CONCLUSIÓ:

El pneumàtic super tou, sembla que no va tan bé com el tou.

—————

Retorna