We don't miss anything!
La pluja escurça una cursa amb un clar guanyador: Raffaele Marciello
2013-03-24 16:32Raffaele Marciello ha guanyat la tercera cursa disputada al traçat italià de Monza, una cursa marcada per la extrema pluja que ha fet que els pilots només poguessin disputar 9 voltes, 3 d’elles amb el cotxe de seguretat a pista, fent així l’extracció de la bandera vermella ja que els pilots de la zona mitja de la classificació tenien moltes sortides de pista, que es transformaven molts cops en abandonaments.
La cursa ha tornat a iniciar-se amb el Saftey Car, amb Raffaele Marciello que sortia a la “Pole Position” seguit del guanyador de la Cursa del matí, Pascal Wehrlein, Alex Lynn i Lucas Auer. La cursa directament ja no s’ha programat per voltes, sinó per temps, ja que amb la pista molt molla i el cotxe de seguretat a la pista el temps per volta no era massa ràpid.
A la tercera volta, el cotxe de seguretat ha marxat de la pista després d’estar tres voltes, i rodant amb un temps de 3 minuts per volta. Només marxar el Saftey Car Sven Müller (ma-con), es sortia de pista. Els pilots però anaven amb molt de compte de no sortir de pista i mantenir el seu cotxe en aquestes extremes condicions climàtologiques.
Latifi (Carlin) i Van der Laar (Van Amersfoort Racing) es tocaven provocant la virolla del holandès, i amb el de Carlin una sortida de pista únicament. Dennis Van der Laar, però, finalment, s’aturava a box i donava fi al cap de setmana.
Quan restaven 15 minuts per el final de cursa, Marciello seguia encapçalant la classificació, però de nou, Sven Müller es sortia de pista i aquest cop impactava amb Nicholas Lafiti de l’equip Carlin. Müller al tornar a box, tornava a tenir una sortida de pista a la mateixa volta, provocant que sortís el cotxe de seguretat per culpa de les múltiples sortides de pista dels pilots, que indicaven que la pista no estava en condicions per córrer, ja que seguia plovent a bots i barrals. D’altres pilots que també es retiraven per sortides de pista tenim a Rudesroof, Gilbert, a part de les ja esmentades anteriorment.
Al capdavant la cursa seguia calmada i les posicions seguien igual, però finalment els comissaris van decidir treure la bandera vermella, i deixant la cursa amb només 9 voltes disputades. Unes voltes que tenien un guanyador, Raffaele Marciello, altre vegada, que acaba així un gran cap de setmana encapçalant la classificació del campionat amb dues victòries i una segona posició, seguit de Pascal Wehrlein amb una victòria, una segona posició i una tercera.
RESULTATS:
Posició | Pilot | Equip | Distància | Diferència |
1 | MARCIELLO | Prema Powerteam | ||
2 | WEHRLEIN | kfzteile24 Mucke Motorsport | 1.262 | 1.262 |
3 | LYNN | Prema Powerteam | 1.961 | 0.699 |
4 | AUER | Prema Powerteam | 2.801 | 0.840 |
5 | DERANI | Fortec Motorsports | 3.470 | 0.669 |
6 | TINCKNELL | Carlin | 5.014 | 1.544 |
7 | BULLER | ThreeBond with T-Sport | 7.078 | 2.064 |
8 | CHEEVER | Prema Powerteam | 8.558 | 1.480 |
9 | KING | Carlin | 11.733 | 3.175 |
10 | BLOMQVIST | Eurointernational | 12.289 | 0.556 |
11 | ROSENQVIST | kfzteile24 Mucke Motorsport | 13.311 | 1.022 |
12 | HILL | Fortec Motorsports | 13.630 | 0.319 |
13 | GIOVINAZZI | Double R Racing | 14.208 | 0.578 |
14 | MARDENBOROUGH | Carlin | 15.559 | 1.351 |
15 | SERRALLES | Fortec Motorsports | 16.420 | 0.861 |
16 | THOMPSON | Romeo Ferraris | 17.001 | 0.581 |
17 | GELAEL | Double R Racing | 18.026 | 1.025 |
18 | SURANOVIC | Fortec Motorsports | 20.152 | 2.126 |
19 | GODDARD | ThreeBond with T-Sport | 23.298 | 3.146 |
20 | CERRUTI | Romeo Ferraris | 24.812 | 1.514 |
21 | CALDERON | Double R Racing | 29.273 | 4.461 |
22 | MULLER | ma-con | 1:12.705 | 43.432 |
23 | GILBERT | kfzteile24 Mucke Motorsport | 2 Laps | 6:17.649 |
24 | RUDERSDORF | ma-con | 2 Laps | 1.264 |
25 | WOLF | URD Rennsport | 3 Laps | 2:22.719 |
26 | LATIFI | Carlin | 3 Laps | 0.819 |
27 | VANDELAAR | Van Amersfoort Racing | 3 Laps | 55.933 |
28 | ZELLER | Jo Zeller Racing | 3 Laps | 6:56.025 |
29 | NISSANY | kfzteile24 Mucke Motorsport | 5 Laps | 10:00.000+ |
—————