We don't miss anything!


Kallio: «Ja em sentia confiat abans de la cursa» (Declaracions Top3)

2014-05-18 17:18

Mika Kallio ha aconseguit la victòria en la categoria de Moto2 al circuit de Le Mans. Aquesta és la seva segona victòria consecutiva i s'apropa al liderat que actualment ostenta el seu company d'equip “Tito” Rabat, amb tot just set punts d'avantatge sobre el finlandès.
Per: Arnau Viñals & Sofia Tera

Primer, Mika Kallio (Marc VDS Racing Team): «Em sentia confiat abans de la cursa. El pla era intentar fer una bona sortida i tractar de tirar, però després d'unes voltes vaig veure que em seguien i no vaig poder obrir forat. Llavors Corsi em va avançar i vaig intentar tranquil·litzar-me i quedar-me darrere, però vaig tractar de conservar els pneumàtics. Em vaig passar la meitat de la carrera darrere d’ell, després va baixar el ritme i vaig pensar que era el moment d'avançar».

Segon, Simone Corsi (NGM Forward Racing): «El primer podi d'aquest any. Vaig començar molt ràpid però Kallio al final era més ràpid que jo. Estic content amb el segon lloc. La propera cursa és a Mugello i espero aconseguir un altre podi allà».

 

Tercer, Esteve Rabat (Marc VDS Racing Team): «No vaig fer una bona sortida. Després d'això vaig intentar recuperar llocs però tot el temps vaig tenir poca adherència a la part posterior. Quan es van desgastar els pneumàtics el feeling era millor i vaig intentar tirar, però al final no vaig poder avançar Corsi. Estic feliç per l'equip i per Mika [Kallio]. Hem de treballar per a la pròxima carrera i guanyar si podem perquè en les últimes dues carreres no he estat molt bé i he de millorar».

 

 

—————

Retorna