We don't miss anything!


Hunter-Reay guanya per segon any consecutiu a Milwaukee

2013-06-16 01:13

La cursa ha començat amb unes condicions meteorològiques immillorables. Marco Andretti ha mantingut el primer lloc, i James Hinchcliffe ha perdut dues posicions amb Power i Viso.

Escrit per: Òscar Daniel

La primera bandera groga ha fet acte de presència a la volta 22, quan Simona de Silvestro ha tocat lleugerament el mur, ha pogut seguir en cursa després d’una aturada, però finalment s’ha retirat a la volta 69. Alguns pilots, tots ells rodaven a les posicions del darrere, han fet un pit stop durant el període de bandera groga. La bandera verda ha tornat a la volta 28, però Alex Tagliani ha fet una virolla a la re-sortida, o sigui que hem tornat a veure el Pace Car sobre la pista. En aquesta acció, Graham Rahal ha danyat el seu aleró davanter, però ha pogut continuar en cursa després de canviar-lo a box.

Quan els pilots del davant s’han aturat, sobre la volta 70, Takuma Sato i Helio Castroneves, que s’havien aturat durant la primera bandera groga, s’ha col·locat al capdavant, fins la volta 92, quan Marco Andretti es quedava sense benzina després de problemes amb la mànega de combustible, i es quedava aturat a la recta de darrere a la volta 98, on els pilots del davant s’han tornat a aturar. Així doncs, ara Sato i Castroneves tornaven a liderar, però aquest cop en condicions similars a Hunter-Reay i companyia.

La represa ha estat força interessant. Takuma Sato i Helio Castroneves han començat a obrir forat sobre Hunter-Reay, Viso, Hinchcliffe i Power, que estaven fent una cursa consistent. Darrera d’ells rodava Scott Dixon, que havia recuperat quatre posicions des de la sortida. La cursa no estava sent gaire entretinguda pel que fa a avançaments, però tots els pilots rodaven molt a prop. Takuma Sato era qui estava obrint una distància considerable amb Castroneves, però s’ha trobat amb Ed Carpenter, amb volta perduda, i l’ha fet perdre un munt de temps durant moltes, per la qual cosa Castroneves ha tornat a atrapar al japonès, que ha decidit per la seva penúltima aturada en aquest moment. Quan tots els pilots han fet la seva aturada, la història s’ha repetit, Sato havia tornat a obrir forat però s’ha trobat amb Ed Carpenter un altre cop, que no ha volgut cedir-li el pas. El més beneficiat ha estat Hunter-Reay, que ha vingut des del darrere i ha avançat a Castroneves i Sato, que ha decidit fer la seva última aturada en aquell moment per veure si podia rodar al seu ritme, però a les poques voltes una nova bandera groga, causada per un accident d’Ana Beatriz, li ha espatllat completament la estratègia, ja que mentre tothom feia la última aturada, Sato havia de rodar al ritme del Pace Car i s’ha quedat a la setena posició. Hunter-Reay ha sortit en primera posició, i ha rodat molt còmodament fins al final, emportant-se la victòria, mentre que per darrere d’ell els pilots del Team Penske ens oferien una lluita apassionant per la segona posició, però Will Power no ha volgut arriscar-se massa i ha quedat per darrere d’Helio Castroneves. EJ Viso ha quedat quart després d’una bona cursa, James Hinchcliffe cinquè i Dixon ha tancat el top 6.

P

Pilot

Dif.

1

Ryan Hunter-Reay

---

2

Helio Castroneves

4,8059

3

Will Power

5,3920

4

EJ Viso

6,2511

5

James Hinchcliffe

6,4632

6

Scott Dixon

16,5292

7

Takuma Sato

23,3828

8

Dario Franchitti

23,8041

9

Justin Wilson

1 LAPS

10

Tony Kanaan

1 LAPS

11

Josef Newgarden

1 LAPS

12

Simon Pagenaud

1 LAPS

13

Sebastian Saavedra

2 LAPS

14

Ed Carpenter

2 LAPS

15

Ryan Briscoe

2 LAPS

16

Graham Rahal

3 LAPS

17

Charlie Kimball

4 LAPS

18

James Jakes

5 LAPS

19

Ana Beatriz

8 LAPS

20

Marco Andretti

74 LAPS

21

Tristan Vautier

77 LAPS

22

Sebastien Bourdais

98 LAPS

23

Alex Tagliani

104 LAPS

24

Simona De Silvestro

181 LAPS

 

—————

Retorna