We don't miss anything!


Hulkenberg conduirà per primer cop a Nürburgring un Fórmula 1

2013-07-03 11:00

Després de la cursa de Silverstone, l’equip Sauber, es desplaça cap a l’est per al Gran Premi d’Alemanya al circuit de Nürburgring, que es cel·lebrarà aquest cap de setmana. On será el debut dels dos pilots de Sabuer. Nico Hülkenberg que ja porta tres temporades a la Fórmula 1, “per fi” pilotarà un Fórmula 1 en aquest circuit, igual que Esteban Gutiérrez.

per: Arnau Viñals Vendrell

Nico Hülkenberg (cotxe número 11):

“Em conec Nürburgring molt bé. Des del 2005 que he pilotat en nombroses categories aquí, i, si no record malament, he guanyat en cada categoria aquí. Nürburgring és un alter circuit tradicional amb molts canvas d’altura, on és fa fivertit conduir-hi.  A tot això, aquesta és la meva tercera temporada, i mai he participat a Nürburgring amb un cotxe de Fórmula 1, per tant aquest serà el primer cop.”

 

Esteban Gutiérrez (cotxe número 12):

“He aprofitat els dies entre les curses de Silverstone i de Nürburgring per relaxer-me i fer un bon entrenament. Tinc grans records de Nürburgring. El 2009, pilotava aquí amb un Formula 3 per primer cop, i vaig aconseguir un podi amb els meus companys d’equip en aquell moment, Jules Bianchi i Valtteri Bottas.  És un circuit classic, on el Gran Premi és bàsicament famòs per el Nordschleife on hi he gaudit bastant. És interesant conduir aquí on hi ha revolts rapids, i el temps és un autentic repte també. És emocionant vindre a Alemanya i el seu ambient de curses. No hi ha res més a fer al voltant que no siguin curses”.

—————

Retorna