We don't miss anything!


Hamilton admet que a qui vol enfrontar-se és a Alonso

2013-03-10 17:40

Escrit per: Cristian Jimenez Ruiz / Twitter: @cristianjrF1

 
A pocs dies de l'inici del mundial, el pilot anglès Lewis Hamilton i excompany de Fernando Alonso a McLaren ha declarat que la lluita que mantenia amb Button no li emocionava i que el que ell vol és enfrontar mà a mà amb el qual el diu ''el millor pilot de la Formula1'' Fernando Alonso.
 
Aquestes paraules no són d'estranyar, doncs després d'anys de picabaralles entre els dos pilots, tots dos han intercanviat constantment afalacs entre ells, i si Fernando deia alguna cosa bona sobre Hamilton, al moment Hamilton deia el mateix sobre Alonso.
 
Aquestes són les paraules del Britànic.
 
"Guanyar a Button no em diverteix, em diverteix més la rivalitat que hi ha entre Fernando i jo. Ell és el tipus al que vull guanyar"
 
"Un també vol batre Sebastian, ja que és el pilots amb més títols, però Alonso és el pilot més ràpid que veig. És un dels que tenen més experiència; qualsevol ho passaria malament per guanyar-lo. Intentar acabar per davant d'Alonso, que porta un Ferrari que és molt competitiu, és un bonic repte''
 
A més com ja tots sabem, Hamilton afronta una nova etapa en la seva vida amb l'arribada a Mercedes i de nou ha tornat a opinar sobre el seu nou equip i decisió.
 
"Sé que he anat a un equip que no ha estat capaç de competir amb un cotxe com el que jo vaig tenir l'any passat. En algunes carreres, la diferència en qualificació entre Mercedes i McLaren era de 1'9 segons, però tots tenim ganes que canviï. Penso que aquest any Mercedes impressionarà ".
 
"Estic content i confio al 100% en la decisió que he pres. Com més temps pas a la fàbrica, més emocionat estic. És un bon lloc on estar i sóc feliç en l'ambient en què estic".
 

—————

Retorna