We don't miss anything!


Robin Frijns, s'endú la victòria en una cursa d'infart

2013-05-11 16:10

Aquesta tarda, al circuit de Catalunya, s'ha disputat la cinquena cursa del campionat de la GP2, amb la primera posició del pilot de Hilmer Motorsport, Robin Frijns, seguit de Felipe Nasr i Jolyon Palmer.

per: Andreu Rius

 

La cursa ha començat molt bé per a Marcus Ericsson ja que s'ha mantingut primer.  Coletti i Nasr el seguien de ben a prop. La sortida ha sigut molt moguda, alguns pilots s'han tocat i això ha fet obligar-los anar a boxes. També hi han hagut unes quantes sortides de pista a causa de les clavades de frens.

Tot s'ha mantingut igual fins l'abandonament del pilot francès Berthon a causa d'un xoc contra el conductor espanyol Sergio Canamasas, abans ho havia fet James Calado, a causa d'una sortida de pista.

Uns minuts després les aturades a boxes han fet que la cosa canvies ràpidament, fent que l'italià Kevin Cetton, el veneçolà Johnny Ceccoto i el britànic Tom Illman, lideressin la cursa.

Quan havien passat 10 voltes Dillman feia un avançament espectacular sobre Ceccoto col·locant-se segon.

Els pilots que encara no havien passat per Boxes, ho anaven fent i la cursa altre cop és capgirava.

Ceccoto, era dels pocs pilots que encara no havien entrat al Pit Lane, i anava fent voltes ràpides.

A una mica més de l'equador de la cursa, Ceccoto i l'australià Mitch Evans tots dos de l'equip Arden International no havien passat a veure els seus mecànics que els esperaven a Box.

Quan faltaven 10 voltes per a la conclusió, Cecotto anava al pit-lane i Frijins, Palmer i Sam Bird, es posaven al cap davant de la cursa.

Més avall de la classificació els pilots estaven lluitant de valent per sumar uns quants punts.

Coletti i Nasr no és conformaven i acompanyaven de ven a prop els 3 primers, intentant aconseguir un lloc al podi.

Nasr i Frijins, passaven a Palmer. Bird, passava una vegada més per box aquesta, per abandonar.

Les coses no han canviat, i cap pilot, ha pogut intentar trencar la dinàmica dels primers, malgrat intentar-ho.


Així doncs, no serà fins demà que podrem sentir una altra vegada els motors dels monoplaces en marxa rodant pel circuit de Catalunya i realitzant la segona cursa.

—————

Retorna