We don't miss anything!


Espargaró la novetat de 2014 a NGM Mobile

2013-11-09 12:16

NGM Mobile Foward Racing Team ha anunciat fa tot just una hora els seus pilots per la temporada 2014 on hi podem veure una gran novetat. El fitxatge d’Aleix Espargaró per l’equip Suís.

Per: Arnau Viñals Vendrell

Un equip NGM Mobile Foward Racing Team que l’any que ve a MotoGP competirà en la nova sub-categoria de les FTR i és per això en part que l’equip ha fitxat a Aleix Espargaró, dues vegades campió del món de la sub-categoria CRT. Un Espargaró que fa fora del equip a Claudio Corti qui el seu futur és ara mateix incert. Però qui si es queda al equip suís és Colin Edward que provarà aquest dilluns, dimarts i dimecres la nova FTR, juntament amb el seu company de files pel 2014, Aleix Espargaró.

També hi haurà col·laboració amb FTR en el equip que té NGM Mobile a Moto2, on conserva els seus dos pilots actuals, Simone Corsi i l’italià Mattia Pasini, que provaran dijous i divendres la nova Moto2 FTR.

 

Declaracions:

 

Colin Edwards, nº5: “Estic molt emocionat per l’any que ve. Bona part de la meva trajectòria ha estat amb Yamaha, des del motocròs fins a dia d’avui, per tant, estic molt impacient per tornar amb Yamaha i òbviament per entrar en el nou projecte amb Foward i FTR.”

 

Aleix Espargaró, nº41: “Després de dos anys amb la CRT, que han estat molt positius per mi, crec que és el moment de fer un canvi. Foward Racing em van fer una proposta, molt emocionant i ambiciosa incloent-se en el projecte Yamaha i FTR. Crec que pot ser una moto competitiva i el projecte per si mateix amb l’equip és una cosa que m’emociona. Em veig en el futur conduint aquesta moto, provant-la, treballant durament i veure fins on podem arribar amb ella”

 

Simone Corsi, nº3: “Estic molt content de seguir amb NGM Mobile Foward Racing Team pel 2014. Encara que no hem aconseguit els resultats esperats per aquest any, però ho podrem tornar a intentar el 2014. El dijous i divendres després de València, comença una nova aventura amb la FTR. Ja l’havia provat abans, i esperem aconseguir bons resultats

 

Mattia Pasini, nº54: “Estic molt content de continuar amb l’equip per segon any: l’objectiu és millorar. És important continuar en aquest projecte per seguir millorant durament i no repetir errors del passat.

 

—————

Retorna