Els test arriben als seus inicis - El DTM arriba a Catalunya

2013-03-24 11:21

La temporada era llarga, però ara, al començament de la primavera, hi ha un raig d'esperança per als entusiastes de les carreres del motor: DTM entra en la fase dels preparatius per a la nova temporada a tota velocitat. Abans de l'obertura de la temporada, que va tenir lloc el 5 de maig al circuit de Hockenheim, els tres cotxes “premium” fabricants implicats, Audi, BMW i Mercedes-Benz, disputaran dues proves ITR conjunts: del 26 al 29 a Barcelona i de 9 a 12 abril a Hockenheim. Els pilots i equips utilitzaran aquests dies per treballar en gran mesura en els cotxes per trobar el conjunt bàsic perfecte per a la temporada 2013.

per: Roger Barnils Estapé

A Barcelona, ​​els equips i els 22 controladors que voleu utilitzar les condicions climàtiques agradables per cobrir una gran quantitat de quilòmetres de proves. Això s'aplica en particular als nouvinguts DTM Timo Glock i Wittmann Marc (tant BMW), així com Daniel Juncadella i Pascal Wehrlein (ambdós de Mercedes-Benz), que encara han de familiaritzar-se amb els seus cotxes de carreres noves.


Després, els enginyers i tècnics utilitzaran el breu descans entre Barcelona i la prova final al circuit de Hockenheim Baden-Württemberg per a l'anàlisi de les dades recollides i les impressions i obtenir el Audi RS 5 DTM, BMW M3 DTM i DTM AMG Mercedes C-Coupé vehicles DTM en la millor forma possible per a la primera de les 10 proves de la temporada 2013. I després, les proves a Hockenheim representeran el final de la preparació per a la temporada de kick-off celebrades a la tarda al mateix lloc.


A més de l'habitual posada a punt, hi ha algunes tasques especials en espera dels equips, a Barcelona: els fabricants posaran a prova dues característiques que hauria d'haver rebut les condicions per fins i tot augmentar l'emoció en les curses DTM. Exclusiu del DTM proveïdor de pneumàtics Hankook tindrà una opció de pneumàtics a la metròpoli espanyola que s'ofereixen al conductor l'oportunitat d'establir clarament els temps més ràpids, per algunes voltes. Aquest pneumàtic els hi farà més fàcil avançar i representar un repte addicional per les tàctiques dels equips. A més, els equips també provaran un sistema anomenat DRS. Aquest sistema permetrà als conductors -com és el cas a la Fórmula 1- per obrir temporalment una aleta de l'aleró posterior, el que resulta en una velocitat va augmentar significativament superior. Aquest sistema també suposa fer maniobres per poder avançar.


Els amants del DTM que estiguin interessats en fer-ho poden seguir el curs de l'acció de prova DTM a Barcelona en viu -a força de viure el moment al qual estan acostumats els caps de setmana de curses del DTM-. El temps en directe es pot accedir a través de l'App (https://www.dtm.com) o DTM.
 

La preparació de la temporada entra en la seva fase calenta - DTM entrenarà a Catalunya