We don't miss anything!


Els millors moments de Vettel i Webber a Montmeló

2013-05-03 20:38

 

El Gran Premi d’Espanya s’acosta i a només una setmana per a que els monoplaces rodin per al Circuit de Catalunya, els pilots de l’equip Red Bull ens diuen quins són els seus millors rècords en aquest traçat.

per: Arnau Viñals Vendrell

Declaracions

 

Sebastian Vettel: “El millor record que tinc és la victòria el 2011 que va ser molt especial. Va ser una cursa llarga en que les últimes 20 o 30 voltes tenia al darrera en Lewis pressionant-me. I no tenia KERS per defensar-me.”

“El Circuit de Catalunya és interessant, incloent-hi tots els revolts que fan una bona sintonia, però la meva part preferida és el primer sector, perquè és on hi ha els revolts ràpids.”

“És bo tornar a Europa, i a Catalunya en particular. L’ambient és sempre molt especial a les curses europees i el temps acostuma a ser bo també. “

Mark Webber: “El millor rècord del Gran Premi d’Espanya és la meva victòria al 2010, sortia des de la “pole” i va ser una cursa que vaig poder controlar des del capdavant. Vaig treure-li una distància a en Sebastian, després en Lewis era darrere meu i vam tenir una mica de pressió a meitat de cursa, però ell va tenir un problema mecànic, i va ser el seu final.  Va ser aprofitòs perquè nosaltres fem moltes proves aquí, i és bo aconseguir-hi un bon resultat. Sempre hi ha un gran ambient a Catalunya. Després de la cursa del 2010 vaig llençar el meu casc als fans com a regal.”

“El primer sector és la meva part preferida, m’agrada la sortida del revolts dos cap al revolt tres. I també m’agrada el revolt 13, és una revolt estrany de dretes, en baixada, un revolt cec, però crec que és un revolt maco per fer de dretes.”

“És una mica fàcil que tornin les curses a Europa; està clar que els viatges són un gran inconvenient i sempre són entre una distància de dues hores. És molt més fàcil que altres llocs; és un bon temps per tornar a fer curses a Europa amb el temps generalitzat i el bon ambient”

—————

Retorna