We don't miss anything!


El trànsit dóna a Lynn la pole a Macau

2012-11-16 23:02

Escrit per: Arnau Vinyals     @vinyi_arnau96

El pilot de l'Equip Fortec Motorsport, Alex Lynn ha aconseguit el primer lloc a la segona fase de classificació per al Gran Premi de Macau SJM amb un temps de 2:13.122 minuts. Lynn ha millorat el temps de classificació de Antonio Félix da Costa, que ha acabat segon, seguit del català Daniel Juncadella i Felix Rosenqvist, que sortiran des de la segona fila de la graella de la "Qualificació de Cursa" de demà.

Carlos Saniz Jr. de l'equip Carlin ha marcat un temps de 2:13.421 i ha acabat cinqué. Aquesta sessió no hi ha hagut cap accident, però Felix Serralles ha topat amb les barreres,  Auer també, però més tard; i per últim Felipe Nasr ha impactat amb els pneumàtics. A tot això, el pilot de Formula Ràpida, l'estonià Kevin Korjus no ha pogut fer cap volta ràpida al 100% i s'ha vist perjudicat fins la 26ena posició. Un Korjus que tot i el poc temps que porta amb el F3, durant els lliures del matí ha acabat 4 a 0.1 segons del líder.

 

Declaracions:

 

Daniel Juncadella: "No ha sigut trobar un ritme en aquesta sessió. Hi ha hagut banderes vermelles o grogues, o bé em quedava penalitzat amb el trànist. Però, honestament, he d'admetre que jo no era l'únic que tenia aquests problemes. Bàsicament estic content amb el tercer lloc, perquè hem vist que l'any passat no vaig estar a la pole position, i vaig guanyar la cursa"

 

Kevin Korjus: "Després de fer una gran sessió de lliures aquest matí, on he acabat quart, amb pneumàtics vells, he pensat que tindria alguna oportunitat de quedar en posicions davanteres. Per desgràcia a les meves 8 voltes, no he tingut cap volta sense bandera groga o vermella, aixì que espero tenir més sort demà."

—————

Retorna