We don't miss anything!


Divendres 28 go to France!

2012-09-30 09:01

El divendres ja hi havia entrenaments al circuit, però jo responsable amb mi mateix, vaig presindir d'aquests, i em vaig quedar a Lliçà, estudiant. Sort que faig jornada intensiva, Vem marxar de lliçà a tres quarts de quatre, i a les cinc, ja vaig  creuar la frontera. A per cert, si, vaig anar amb cotxe, vem fer el camí correcte, menys quan quedaven 80 km per Marsella, que ens vem desviar, era fosc, i vem preguntar a una benzineria, resulta que al final el desviament va ser millor del esperat, resulta que nomès erem a 40 Km. Vem arribar al camping a falta de 4 minuts per les nou, o sigui a falta de 4 minuts per a que el tanquessin. Després un cop a dins, vem tardar dues hores en montar una tenda bastant gran, que ens havien deixat per l'ocasió i no hi havia mapa.

—————

Retorna