We don't miss anything!


Dillman encapçala el primer dia de Test a Jerez

2013-03-01 20:31

Tom Dillmann tops Day 1 in Jerez

L'equip Hilmer Motorsport no podria haver començat millor el seu camí a GP2: en el dia inicial de la primera sessió de test de pretemporada, l'escuderia alemanya va posar a Tom Dilmann en el més alt de la taula de temps. El francès va marcar un 1:25.059 en els minuts finals de la sessió de la tarda.

El dia va començar sota cel clar però amb temperatures baixes. Quan el pitlane es va obrir els cotxes es van dirigir al circuit, però un cop realitzada la volta d'instal · lació dels pilots van optar per quedar-protegits en els seus garatges esperant que les temperatures pugessin.

Rene Binder (Lazarus) va ser el primer home a marcar temps, i més pilots van sortir a pista a mesura que l'asfalt va agafar temperatura. Una primera bandera vermella va alterar una mica els programa, cortesia de Pal Varaugh (Hilmer) al trompear i quedar enmig de la pista. A la represa la sessió, Dillmann es va col · locar primer, però la seva volta va ser immediatament millorada per Johnny Cecotto (Arden). A mesura que s'aproximava l'última hora de la sessió del matí, Marcus Ericsson es va posar primer abans que Sergio Canamasas es sortís de la pista al revolt 2 i veiés la seva Caterham acabar a la barrera de pneumàtics, provocant una altra bandera vermella. Quan la sessió es va reprendre, Joylon Palmer trobar una mica de ritme i es va posar per davant d'Ericsson per 0,09 s. Hi va haver una última interrupció quan quedaven tres minuts i Match Evans va parar el seu Cremen al revolt 13 per problemes elèctrics que van posar fi a la sessió de tots. Palmer va acabar primer per sobre d'Ericsson, Binder, Cecotto, Richelmi, Rosenzweig, Calat, Dillmann, Trummer i Nasr.

El pitlane va tornar a obrir després de dues hores de pausa per dinar, i Fabio Leimer va marcar el ritme en els primers minuts als comandaments del seu Racing Engineering. Mentre els pilots es centraven bàsicament en cobrir distància de carrera, Richelmi liderava els temps, però Calat va millorar i va prendre el millor temps al monegasc. Just quan Leimer tornava a la primera posició, Daniel de Jong va parar el cotxe al revolt 7, causant una ràpida bandera vermella. A la represa, Leimer estava bastant assentat en la primera posició amb Binder i Nasr darrere. Quan quedaven només 20 minuts per al final, Dillmann va aconseguir la primera posició per davant de Leimer, Nasr, Calat, Binder, Ericsson, De Jong, Richelmi, Frijns i Cecotto.

—————

Retorna