Daniel Ricciardo fa el millor temps el segon dia a Silverstone

2013-07-18 19:01

Escrit per: Òscar Daniel

El segon dia de proves a Silverstone també s’ha disputat amb molt bones condicions climatològiques. Pel matí, hem tingut una bandera vermella causada pel Sauber de Robin Frijns, amb problemes mecànics que han deixat el pilot holandès amb només 17 voltes. Ha compartit pista amb Daniel Ricciardo i el seu Toro Rosso, que han fet el millor temps del dia amb 1:32.9. El Caterham ha estat pilotat per l’anglès Will Stevens durant tot el dia (1:36.0), que ha completat un total de 96 voltes, fent millor temps que Paul di Resta (1:36.3 amb el Force India), que ha fet 41 voltes a la tarda, i que Rodolfo González amb el Marussia (1:37.9), que ha fet 90 voltes. A Williams, han tingut a Pastor Maldonado pel matí (1:34.1), el veneçolà ha completat 71 voltes tot i els problemes mecànics que han tornat a tenir avui. Per la tarda, Daniel Juncadella s’ha tornat a pujar al monoplaça (1:34.6), completant 33 voltes més. Nico Hulkenberg (1:34.2) ha portat el Sauber durant la tarda, fent 52 voltes. A Ferrari, Davide Rigon ha estat l’encarregat de completar 97 voltes, amb un millor temps de 1:34.0. El Red Bull l’ha portat da Costa (1:33.9), però només ha pogut fer 19 voltes. James Calado amb el Force India l’ha superat per una mil·lèsima, completant 47 voltes pel matí, i Oliver Turvey, que ha portat el McLaren tot el dia, ha fet 96 voltes, amb un millor temps de 1:33.8. Davide Valsecchi ha pilotat el Lotus, també tot el dia, completant un total de 91 voltes (1:33.5), Daniel Ricciardo, ha canviat el Toro Rosso pel Red Bull a la tarda, pel que podríem dir que ha quedat per darrere d’ell mateix, l’australià ha protagonitzat una nova bandera vermella, també per problemes mecànics, i ha completat 59 voltes amb Red Bull, fent un millor temps de 1:33.1. Carlos Sainz jr s’ha pujat al Toro Rosso per la tarda, completant 39 voltes i quedant-se molt a prop del temps de Ricciardo amb el mateix cotxe, amb 1:33.0 (tot i que és possible que amb diferències al cotxe, ja que els pilots oficials no poden provar peces durant aquests tests).