We don't miss anything!


Dams revela els seus pilots pel 2014: Palmer i Richelmi

2013-11-30 17:34

L'equip francès, ha decidit portar Palmer i Richelmi el 2014 per retrobar-se amb la victòria.

En el comunicat de premsa de la formació que té joves pilots a diferents categories, ens explica com plantegen una temporada més a la GP2...

Per: Andreu Rius Riu

Després dels títols aconseguits per Romain Grosjean el 2011 i Davide Valsecchi el 2012 sumant el títol de constructors els dos anys seguits, Dams no complia amb el mateix èxit aquest 2013 a causa, principalment, dels mals resultats en la primera meitat de la temporada.

L'equip, amb experiència a diferents competicions, va poder fer un brillant final de temporada que va fer aconseguir el quart lloc a la general en el mundial de constructors.

Un cop acabada la temporada 2013, tot el conjunt de l'escuderia està extremadament motivat per reconquistar el títol de l'any vinent, per aconseguir-ho, s'ha optat per l'experiència i la continuïtat de Jolyon Palmer i Stéphane Richelmi.

 

Després de firmar, els dos pilots i un representant de l'equip, van declarar el següent:

 

Jolyon Palmer: "Només tinc un objectiu per al proper any, guanyar el títol de la GP2, i crec que estar a Dams em donarà la millor oportunitat per aconseguir-lo. L'equip té una gran trajectòria, Romain Grosjean i Davide Valsecchi hi han passat (Dams) i ara estan a la F1. El repte està em convertir-me en el tercer campió de Dams a la GP2 en quatre anys, i maximitzar les meves possibilitats d'obtenir una plaça a la F1 per al 2015"

 

Stéphane Richelmi: "Estic realment encantat d'estar un any més amb Dams. M'agradaria donar les gràcies a Jean-Paul Driot i a tot l'equip per la seva confiança en mi. El meu objectiu serà pujar la meva experiència com a pilot i pujar el meu nivell. Em sento molt bé en la família Dams i tot està fet perquè puguem lluitar pel podi i la victòria el proper any".

 

Jean-Paul Driot: "La temporada d'aquest 2013 ha sigut menys fructífera que les dues anteriors, però Dams segueix sent un gran equip i la nostra fam de victòries i títols és més gran que mai! Amb això en ment estic encantat de donar la benvinguda a Jolyon amb qui hem estat en contacte durant molt temps i que ha tingut una gran segona part en la temporada 2013. També estic molt content de mantenir a Stéphane amb nosaltres, i estic convençut que tot el treball que vam fer amb ell aquest any donarà els seus fruits al 2014. L'experiència i les capacitats d'aquests dos pilots ens permetran lluitar al front en el campionat de 2014".

 

—————

Retorna