We don't miss anything!


DAMS confirma els seus pilots pel 2013

2012-12-14 21:38

Escrit per: Arnau Viñals     @vinyi_arnau96

DAMS confirma a Markus Ericsson i Richelmi com a pilots per defensar el títol el 2013 a la GP2.

DAMS porta dos campionats guanyat a la gp2, el 2011 amb Grojsean i el 2012 amb Davide Valsecchi, i per contuinuar aixiì han incorporat pilots amb talent, experiència i Joventut com Marcus Ericsson i Stéphane Richelmi.

 

Declaracions:

 

Marcus Ericsson: "Estic molt orgullós de tenir l'oportunitat de pilotar per l'equip DAMS. Els seus resultats durant aquest anys ho diue tot. Després dels èxits amb els Test de Post - Temporada a Jerez, on em va deixar clar on volia estar el 2013. Els preperatius per l'any que ve ja han començat i em sento preparat per lluitar al capdavant del campionat amb DAMS."

 

Stéphane Richelmi: "Per descomptat, estic molt feliç i molt orgullós de ser part de la família de DAMs. Després d'una temporada bastant difiícil. He provat amb LotusGP, Trident i finalment DAMS. La manera de fer de DAMS m'ha decidit unir-me amb ells."

—————

Retorna