We don't miss anything!


Cregan amb Trident a Abu Dhabi

2013-10-30 17:45

La GP3 Series torna aquest cap de setmana a Abu Dhabi, després de una llarga aturada. Torna en un circuit espectacular on l’equip Trident Racing incorpora a un nou pilot per a l’última cursa del campionat.

Per: Arnau Viñals Vendrell

Es tracta de Robert Cregan, irlandès, de 24 anys que s’ha aprofitat d’una ocasió d’or per poder disputar aquesta cursa. Un Cregan però que fa fóra del equip a David Fumanelli, que era el pilot que havia disputat tota la temporada amb Trident, on va començar molt bé la temporada amb un setè lloc a la primera cursa, però que no ha pogut continuar puntuant, i deixa la categoria amb la actual divuitena posició en el campionat.

 

Declaracions

 

Robert Cregan: “Estic molt emocionat per córrer aquest cap de setmana amb Trident. M’uneixo a ells una mica tard però crec que és possible aconseguir un bon resultat. No he competit des de l’última cursa a Monza el 2012, així que ja tinc ganes d’estar al cotxe. He seguit la competició aquest any i amb el nou cotxe i el gran nivell que hi ha, serà un gra repte per a mi però estic disposat a afrontar-lo!”

 

David Fumanelli: “Trist d’anunciar que no correré la propera cursa a Abu Dhabi aquest cap de setmana. Però seguiré treballant fort pel meu futur.”

 

—————

Retorna