We don't miss anything!


Albert Costa vol fer DTM però té opcions de GP3

2013-01-04 11:33

Escrit per: Arnau Viñals     @vinyi_arnau96

El pilot català Albert Costa ha declarat que té moltes ofertes per aquesta temporada, però que moltes no les pot pagar.

 

Albert Costa en una entrevista en que va participar el director de Formula Ràpida, Arnau Viñals en una entrevista a la pàgina web espanyola, SportMotor en que el Català ha dit que ho té bé de cara l'any que ve "Ara mateix tenim moltes possibilitats, estan arribant ofertes, en que algunes necessito una mica de suport econòmic però bé, és un moment delicat, si que tenim alguna opció de correr en Turismes i a més gratis, però no és el millor que puc fer, perqué pel meu futur no seria el millor. Estem lluitant per estar el més amunt possible, en un campionat com Déu mani, que crec que m'ho mereixo. Però, toca lluitar i pasar-ho malament, com ho estic passant ara, perqué es passen molts nervis" tot i que ell aquest any li agradaria córrer al DTM tot i que té una molt bona opció a la GP3 que li podria canviar el seu futur "M'han fet una gran oferta, que si trobo aquest pressupost i ho faig bé a més a més, i tinc les eines per poder avançar, es podrien obrir moltes coses, i molts patrocinadors nous, i coses molt importants per el meu futur"

 

Un Albert Costa campió aquest any a la Megane Throphy, que esta acostumat a no tenir res, i tot el que li arriba ho aprofita al màxim, "Crec que el cotxe que em fiquin, ho donaré tot" ha vist com pilots que anteriorment ell era superior, ara estan millor que ell com és el cas dels pilots del Red Bull Junior Team Jean Eric Vergne i el portugés Felix Da Costa "ho pases malament, perqué ells hauran passat el Nadal molt feliços i molt tranquils, amb el futur assegurat, i jo doncs vaig aconseguint coses, d'aquí, d'allà, intentant buscar; si visc del passat sería un error. He de mirar endavant, he de dir que hi ha gent que esta pitjor que jo, en curses i no curses, i això és el que em fa tirar endavant." "Han estat en elloc adequat en el moment adequat, però jo no, és el que hi ha, no puc anar endarrere ni fer res."

—————

Retorna