We don't miss anything!


Costa va estar fins al final, a punt de debutar a GP3

2013-10-30 18:02

Albert Costa Balboa, campió de la Formula Renault 2.0 Eurocup i de la Megane Throphy, ha passat un any molt dur, amb només una cursa (on no va poder sortir) i un test a la seva butxaca. El barceloní però fa un mes se li van obrir les portes d’una categoria nova per a ell, la GP3.

Per: Arnau Viñals Vendrell

AV: Durant el cap de setmana de les World Series ens vas comentar en privat que un equip de GP3, capdavanter, et va trucar. No vas dir quin, només vas mencionar el seu color, i em permetré l’honor de dir-te que la vaig “clavar”. I et vaig dir Koiranen i de seguida em vas dir: si, com ho saps? Però no diguis res, eh! Ara però Albert vam veure que el lloc de Koiranen no va ser possible, amb el fitxatge de Dean Stoneman. Però tens altres fronts oberts? A Bamboo el Mckee no correrà, i a ART el Regalia li ha costat molt aconseguir els diners per a la cursa d’Abu Dhabi...

AC: “Bamboo pagant descartat, segur que no. ART no ho crec perquè haurien agafaran a algun altre pilot, i a Trident hi ha un noi que m’ho esta mirant però.. ja m’han comentat que també volen diners i no els tinc així que no crec que sigui una cosa real que pugui arribar a passar”

Això és el que ens deia Albert Costa fa dues setmanes durant la tercera part de l’entrevista que li vam fer al circuit de Barcelona-Catalunya. Ara però com vostès han pogut observar avui a FormulaRapida.net, a Trident, l’irlandès Robert Cregan, s’ha fet amb el lloc a l’equip italià substituint a David Fumanelli, que va protagonitzar un espectacular accident amb Patrick Kujala al circuit de Silverstone, aquest any.

 

—————

Retorna