We don't miss anything!


Condicions òptimes per els primers test del DTM aquest any

2013-03-27 12:04

Per: Ramon Minguell Ribas

Els dies d'espera han acabat amb el primer dia de tests de DTM de l'any. El compte enrere per a la temporada 2013 DTM ha començat. De dimarts a divendres, els pilots DTM d'Audi, BMW i Mercedes Benz estan posant a prova els seus cotxes al Circuit de Catalunya per posar-los a punt.  En condicions ideals, amb temperatures al voltant de 18 ° C, Robert Wickens del Canadà (1:06.735) va establir el millor temps del dia, amb el DTM AMG Mercedes C-Coupé. El segon més ràpid de la jornada en un traçat de  2.977 quilòmetres va ser l'alemany Martin Tomczyk pilot de BMW. La seva diferència amb Wickens sumen a 0,052 segons. El pilot més ràpid va ser l'alemany d'Audi Mike Rockenfeller que va creuar la línia de meta amb el seu Audi RS 5 DTM amb un  1:07.070. Martin Tomczyk va ser el que va disputar mes voltes, l'alemany va completar un total de 170 voltes a la pista de Montmeló el que representa un quilometratge total de 506,09 quilòmetres.

A més dels quatre novells del DTM Timo Glock, Marc Wittmann (BMW)  Daniel Juncadella i Pascal Wehrlein (ambdós de Mercedes-Benz).  les innovacions tècniques també va atreure l'atenció especial dels equips i els fans. Per exemple, els pneumàtics Hankook opció que s'utilitza oficialment a les proves a Barcelona per primera vegada. A més, els equips del DTM també van provar el DRS.

 

Cotitzacions després del primer dia de proves:
 
Mike Rockenfeller (Audi): "Ens va donar un munt de coses noves, en aquest primer dia de proves, i vaig completar gairebé el 100 per cent del nostre programa previst. Algunes de les nostres preguntes han estat contestades i encara hi ha tres dies de proves per anar. Bàsicament, estic bastant content amb els nostres èxits, però amb els pneumàtics tous i el DRS, l'avaluació dels temps és extremadament difícil. El DRS ha funcionat a la perfecció, fins al moment, i el seu impacte és impressionant - un augment de velocitat en les rectes i, en conseqüència, millors temps de volta. Mentrestant, jo seguia amb els pneumàtics tous per al meu segon dia de proves - amb l'esperança que les condicions es mantindran seques. Els meus pensaments sobre l'opció dels pneumàtics i el DRS: És un esforç perquè augmenta les oportunitats d'avançament addicionals. Això està molt bé per als conductors com nosaltres i - sobretot - per als espectadors, també ".
 
Bruno Spengler (BMW): "Tornar a conduir un DTM és molt divertit. El dia de test ha estat bé  hem completat amb èxit el nostre programa regular. Per descomptat, els pneumàtics tous nous i DRS donen un suplement d'emoció extra. El DRS, òbviament, és molt divertit per a un pilot de carreres. Clarament se sent que que la velocitat punta a les rectes és major."
 
Gary Paffett (Mercedes-Benz): "Arribar al volant del nou Euronics Mercedes C-Coupé, per primera vegada, aquest matí, ha sigut molt emocionant. El cotxe es maneja molt bé i hem pogut completar el nostre programa de proves com estava previst i sense cap problema. L'equip va fer un treball fantàstic en la temporada passada. No cal dir que encara queda feina per fer, però crec que un cop més tinc un cotxe molt competitiu per a la temporada. "
 
Els segons i últims tests de la temporada tindran lloc del 9 al 12 d'abril a Hockenheimring Baden-Württemberg. I la primera cursa de la temporada 2013 es celebrarà el 05 de maig al mateix lloc.

—————

Retorna