We don't miss anything!
Coletti guanya una cursa boja davall la pluja
2014-07-20 11:44El pilot de Racing Engineering, Stefano Coletti, ha aconseguit finalment la victòria en Hockenheim després d'una cursa boja davall la pluja. Nasr ha sigut segon i Vandoorne tercer.
Per: Víctor Forner
La cursa començava amb l'asfalt mullat. Alguns pilots van optar per eixir amb rodes de sec i altres, més conservadors, van muntar pneumàtics de pluja.
Eixida prou accidentada. Cecotto i Richelmi es van tocar en la corba 1, a este últim, se li va incendiar el cotxe després del toc.
Tots els que van eixir amb rodes de sec van patir en els primers metres. A causa de l'incendi del cotxe de Richelmi, direcció de carrera va haver de traure el SC.
Cecotto amb problemes i amb rodes de sec, va fer una virolla amb el SC i va perdre diverses posicions. Conor Daly es va queixar per ràdio que no hi havia visibilitat i que no era segur córrer, però la carrera seguia baix període de SC. El SC es va retirar i Evans es va col·locar primer després de superar a Berthon.
Desprès, quan Sorensen intentava superar a Berthon, Vandoorne va aprofitar i va avançar als dos.
En la volta següent, el cotxe d'Evans va començar a rodar molt lent i es va vore superat per diversos pilots.
Vandoorne liderava, Sorensen era segon i Marciello que va eixir el 17, tercer. En la volta següent, Marciello va intentar superar Sorensen però no hi havia espai i es va haver d'eixir per fora perdent moltes posicions. finalment es va retirar perquè la seua caixa del canvi es va quedar en sexta.
En la batalla per la tercera posició, Evans estava tercer amb Dillmann quart que, acabava de superar Palmer.
Evans amb problemes, es va veure superat en menys d'una volta per Dillman, Palmer, Quaiffe Hobbs i Negrao.
Palmer va parar en boxs a muntar rodes de sec i per darrere, un altra virolla de Cecotto.
Evans i Haryanto es van tocar, deixant la porta oberta a Lancaster que va avançar als dos.
Canamasas va tocar Pic quan intentava recuperar la posició que ja tenia guanyada el francés.
Pic va fer una virolla degut a problemes en el seu cotxe després del toc amb Canamasas.
Quasi tots els pilots van entrar a boxs a posar rodes de sec ja que els pilots que van posar sec eren més ràpids.
Un altre SC que va durar dos voltes, al re-llançarse la cursa, Negrao liderava amb Vandoorne i Sorensen darrere.
Coletti va avançar a Vandoorne que tenia problemes i Nasr per darrere va fer el mateix amb Sorensen.
Negrao va entrar en boxes i li va deixar la primera posició a Coletti que pareixia més ràpid que la resta.
Per darrere, Nasr intentava superar a Vandoorne, el brasiler pareixia ser l'únic que podria parar a Coletti però a l'intentar l'avançament, es va tocar amb Vandoorne i va perdre prou de temps.
Lancaster i Rossi van avançar a Palmer i per davant, finalment, Nasr va passar a Vandoorne.
A falta d'11 minuts per al final, Nasr s'acostava a Coletti fent voltes ràpides i retallant-li quasi mig segon per volta.
Un altre accident amb Canamasas involucrat, aquesta vegada, va intentar avançar a Binder on no hi havia espai i es van tocar.
L'altre pilot de l'equip Trident, Cecotto, va intentar avançar a Lancaster però se'n va anar llarg. Finalment es va retirar.
A falta de 5 minuts per al final la diferència entre Nasr i Coletti era de poc més d'un segon.
Palmer va superar Rossi col·locant-se sext i per davant pareixia ja impossible que Nasr arribara a Coletti.
Un altre toc en la primera corba, Leal va tocar a Negrao que se'n va anar un poc llarg.
Finalment victòria per a Coletti seguit de Nasr, Vandoorne, Sorensen, Lancaster, Palmer, Rossi i Quaiffe-Hobbs.
Resultats:
Pos. | Car | Driver | Team | Gap | Diff | |
1 | 6 | Stefano Coletti | MON | Racing Engineering | After 26 Laps | |
2 | 3 | Felipe Nasr | BRA | Carlin | + 1,2 | + 1,2 |
3 | 10 | Stoffel Vandoorne | BEL | ART Grand Prix | + 5,5 | + 4,3 |
4 | 21 | Marco Sørensen | DEN | MP Motorsport | + 15,6 | + 10,1 |
5 | 12 | Jon Lancaster | GBR | Hilmer Motorsport | + 17,9 | + 2,3 |
6 | 7 | Joylon Palmer | GBR | Dams | + 18,4 | + 0,5 |
7 | 27 | Alexander Rossi | USA | Campos Racing | + 19,8 | + 1,4 |
8 | 14 | Adrian Quaife-Hobbs | GBR | Rapax | + 24,2 | + 4,4 |
9 | 19 | Tom Dillmann | FRA | EQ8 Caterham Racing | + 25,4 | + 1,2 |
10 | 18 | Rio Haryanto | IND | EQ8 Caterham Racing | + 36,0 | + 10,6 |
11 | 1 | Mitch Evans | NZ | RT Russian Time | + 39,1 | + 3,1 |
12 | 2 | Artem Markelov | RUS | RT Russian Time | + 40,1 | + 1,0 |
13 | 22 | Sergio Canamasas | ESP | Trident | + 45,9 | + 5,8 |
14 | 15 | Simon Trummer | CHE | Rapax | + 52,4 | + 6,5 |
15 | 11 | Daniel Abt | GER | Hilmer Motorsport | + 54,8 | + 2,4 |
16 | 20 | Daniël de Jong | NED | MP Motorsport | + 55,5 | + 0,7 |
17 | 24 | Nathanaël Berthon | FRA | Venezuela GP Lazarus | + 56,8 | + 1,3 |
18 | 4 | Julián Leal | COL | Carlin | + 63,9 | + 7,1 |
19 | 9 | Takuya Izawa | JAP | ART Grand Prix | + 68,8 | + 4,9 |
20 | 25 | Conor Daly | USA | Venezuela GP Lazarus | + 69,7 | + 0,9 |
21 | 17 | André Negrão | BRA | Arden International | + 72,6 | + 2,9 |
22 | 16 | Rene Binder | AUT | Arden International | + 75,0 | + 2,4 |
23 | 23 | Johnny Cecotto | VEN | Trident | + 5 Laps | - |
24 | 26 | Arhur Pic | FRA | Campos Racing | + 15 Laps | - |
25 | 5 | Raffaele Marciello | ITA | Racing Engineering | + 19 Laps | - |
26 | 8 | Stéphane Richelmi | MON | Dams | + 26 Laps | - |
—————