We don't miss anything!


Charles Pic fitxa per Caterham

2012-11-23 15:16

Escrit per: Arnau Vinyals     @vinyi_arnau96

Charles Pic ha estat anunciat avui, pilot per l'equip Caterham per l'any 2013. El talentòs pilot françès s'uneix a l'equip Maloanglès després de sorpendre aquest any a la Formula 1.

 

Declaracions:

 

Charles Pic: "Estic molt orgullós de poder confirmar que m'uniré a l'equip Caterham l'any que ve. L'equip té bona relació amb les marques franceses mundials, com Renault i Total. L'equip té grans ambicions pel futur, les inversions fetes i les desicions preses en el passat mostren el compromís dels accionistes a tenir voluntat per seguir endavant. Estic molt emocionat per començar el meu segon any a la Formula 1 amb un equip que té molt potencial. Caterham pot lluitar amb els equips de la zona mitjana. Sé que l'equip ha de millorar i estic ansiós per millorar l'any que ve."

—————

Retorna