We don't miss anything!
Cecotto es fa amb la segona cursa de Red Bull Ring
2014-06-22 11:53
Després d'una genial sortida Cecotto s'ha pogut defensar dels atacs dels pilots de Racing Engineering i ser al més alt d'un podi compartit amb Coletti i Marciello. Nasr ha abandonat al principi de la cursa i Palmer ha estat sisè.
Fantàstica cursa aquest matí a Red Bull Ring. La prova curta de la GP2 ha estat marcada per la batalla a pista i fins l'arribada a meta no es podria donar per tancada la classificació.
Després d'una sortida neta Cecotto es col·locava al liderat i els pilots de la primera fila baixaven a la segona posició en el cas de Rossi, qui després seria avançat per Marciello, i la cinquena en el cas d'Evans. El cop d'efecte el va donar Felipe Nasr, qui després d'avançar Pic a la sortida Izawa el tocava per darrere a la segona frenada i al cap de cinc voltes es veia obligat a abandonar per un problema d'embragatge.
La cursa continuava amb Palmer marcant voltes ràpides des de la setena posició mentre l'avisaven de no fer servir més les escapatòries, i atacs de Marciello per fer-se amb el liderat de Cecotto, qui es queixava per ràdio del difícil que era defensar-s'hi. Però tot acabava en un no-res.
Vist que Marciello no se'n sortia, el seu company d'equip, Stefano Coletti, avançaria Rossi - i després també ho faria Evans - per fer-se amb la tercera posició. En tan sols dues voltes atrapava l'italià degut en part a una lleugera sortida de pista d'aquest a principi de recta que escurçaria la distància i ja es col·locava a la segona posició a la caça del líder, Johnny Cecotto.
El ritme de Coletti era exagerat. En tres voltes retallava els quasi tres segons de distància i es disposava a atacar a falta de quatre girs. Semblava que Cecotto ja despertava perquè el ritme de Coletti s'esvaïa i simplement es limitava a ser molt a prop però sense poder arribar a fer cap moviment, així que el pilot veneçolà s'emportaria la victòria eufòricament. L'atenció es centrava en la batalla per la tercera posició. Els atacs d'Evans eren molt ben retornats per Marciello i en tres ocasions va evitar cedir la posició de forma magistral i ja en l'última volta. Rossi mirava com res no canviava des de darrere.
La primera victòria de la temporada de Cecotto li ha permès acostar-se al liderat del campionat però sense alterar-ne les posicions: Palmer, Nasr, Cecotto. La volta ràpida se l'ha endut Coletti quan caçava Cecotto. La GP2 torna a Silverstone el cinc de juliol amb el Gran Premi de Gran Bretanya de Fórmula 1.
Resultats:
Pos. | Car | Driver | Team | Time | ||
1 | 23 | Johnny Cecotto | VEN | Trident | 28 Laps | |
2 | 6 | Stefano Coletti | MON | Racing Engineering | + 0.7 | |
3 | 5 | Raffaele Marciello | R | ITA | Racing Engineering | + 6.0 |
4 | 1 | Mitch Evans | NZ | RT Russian Time | + 0.3 | |
5 | 19 | Alexander Rossi | USA | EQ8 Caterham Racing | + 0.8 | |
6 | 7 | Joylon Palmer | GBR | Dams | + 0.8 | |
7 | 4 | Julián Leal | COL | Carlin | + 0.4 | |
8 | 9 | Takuya Izawa | R | JAP | ART Grand Prix | + 10.0 |
9 | 22 | Sergio Canamasas | ESP | Trident | + 7.3 | |
10 | 8 | Stéphane Richelmi | MON | Dams | + 0.3 | |
11 | 25 | Conor Daly | USA | Venezuela GP Lazarus | + 0.5 | |
12 | 16 | Rene Binder | AUT | Arden International | + 0.7 | |
13 | 26 | Arhur Pic | R | FRA | Campos Racing | + 0.4 |
14 | 17 | André Negrao | R | BRA | Arden International | + 1.2 |
15 | 10 | Stoffel Vandoorne | R | BEL | ART Grand Prix | + 0.3 |
16 | 2 | Artem Markelov | R | RUS | RT Russian Time | + 1.5 |
17 | 18 | Rio Haryanto | IND | EQ8 Caterham Racing | + 4.0 | |
18 | 14 | Adrian Quaife-Hobbs | GBR | Rapax | + 1.0 | |
19 | 27 | Kimiya Sato | R | JAP | Campos Racing | + 0.7 |
20 | 15 | Simon Trummer | CHE | Rapax | + 4.6 | |
21 | 20 | Daniël de Jong | NED | MP Motorsport | + 1.2 | |
22 | 21 | Tio Ellinas | R | CYP | MP Motorsport | + 1.4 |
23 | 11 | Daniel Abt | GER | Hilmer Motorsport | + 1.3 | |
24 | 12 | Facu Regalia | R | ARG | Hilmer Motorsport | + 1.3 |
25 | 24 | Nathanaël Berthon | FRA | Venezuela GP Lazarus | + 3.4 | |
RET | 3 | Felipe Nasr | BRA | Carlin | + 26 Laps |
—————