We don't miss anything!


Caterham anuncia Rossi i Haryanto com a pilots el 2014

2014-01-21 16:09

Després de l'anunci de la seva alineació a la Fórmula 1, l'equip Caterham ha fet oficial el fitxatge de Rio Haryanto i la continuació d'Alexander Rossi a la GP2 Series.

Per: Arnau ViñalsSofia Tera

Alexander Rossi va finalitzar la passada temporada en novena posició (convertint-se en el millor debutant), incloent una victòria i tres podis , i serà un dels principals aspirants al títol aquest 2014. A més, el nord-americà continuarà essent pilot reserva de l'equip Caterham de F1, el que podria assegurar un seient en els propers anys. Rossi va afirmar que "estic encantat de tornar a l'equip Caterham el 2014 i lluitar pel campionat. El meu programa de 2013 va sofrir alguns canvis, el que va fer que em perdés els tests de pretemporada i un parell de carreres. Així i tot, durant la temporada l'equip i jo vam fer un gran progrés i a Abu Dhabi érem un dels rivals a batre. Això va seguir en els tests de postemporada i estic molt confiat de cara el 2014 ".

 

Rio Haryanto s'incorpora a les files de l'equip després d'aconseguir el seu primer podi a la GP2 el 2013, tot i finalitzar en dinovè lloc de la classificació general. L'indonesi intentarà lluitar per podis aquesta temporada, tot i que també té el punt de mira a la Fórmula 1. Haryanto va declarar que "em sento molt bé per fitxar amb Caterham per a la temporada 2014. Després d'uns tests de postemporada molt reeixits i les possibles opcions per a la Fórmula 1, va ser una elecció òbvia. L'atmosfera de l'equip em va omplir immediatament de confiança i estic segur que aquest nou capítol, amb un equip nou, em portarà èxit. Amb Alexander Rossi esperem poder lluitar pel títol de pilots i equips. El meu objectiu principal és finalitzar la temporada en una posició davantera i tenir una oportunitat d'arribar a la Fórmula 1 el 2015 ".

 

 

—————

Retorna