We don't miss anything!


Binder fitxa per Arden el 2014

2013-12-19 17:35

Arden International Motorsport ha anunciat que Rene Binder serà un dels seus pilots la temporada 2014 de GP2.

Per: Arnau Viñals Vendrell

El Nebot de l’expilot Hans Binder, serà el primer Austríac en competir amb l’equip de Banbury.

 

Declaracions:

 

Julian Rouse, Director Esportiu: “Estem realment molt agraïts de tenir l’oportunitat de treballar amb en Rene el 2014. Ha demostrat que es comporta molt bé i la seva actitud de treballar durament per desenvolupar-se tot el temps és també l’habilitat que té darrere el volant i per això confiem que serà una temporada amb bastants èxits”

 

Rene Binder: “Primer de tot vull agrair a Garry Horner i a Julian Rouse per creure en les meves habilitats. Hem tingut un bon test d’hivern a Abu Dhabi i estic molt confiat que Arden em donarà el seu màxim suport per fer un gran salt endavant el 2014. EL meu entrenament aquest hivern serà assegurar-me que estic físicament i mentalment apunt. Serà un any interessant i és clar, estaré pendent de la cursa a casa meva a Spielberg.”

 

—————

Retorna