We don't miss anything!


Auer fitxa per kfzeile24 Müke Motorsport pel 2014

2013-12-10 16:30

El pilot austríac Lucas Auer competirà en el Campionat Europeu de F3 amb l'equip alemany Mücke Motorsport kfzteile24. El jove de 19 anys, es posarà a prova amb l'equip de Berlín en una temporada en què hi haurà molt nivell.

Per: Arnau Viñals Vendrell

"Estic esperant amb interès poder començar ja amb el meu nou equip", diu Lucas Auer. "Tornar a pujar a un cotxe de Fórmula 3, 3 setmanes després de Macau ésmolt agradable."

"La prohibició de testos per part de la FIA entrarà en vigor el 21 de desembre. Després d'això, les possibilitats de realizar test seran estrictament limitades."

Després d'una gran temporada 2012 a la Fórmula 3 alemanya, en la qual va ser sub-campió en el campionat de pilots, Lucas Auer va competir al nivell europeu per primera vegada aquest any amb Prema Powerteam, equip amb el qual va aconseguir una victòria, dues segones posicions i sis tercers llocs.

Amb aquests resultats, Auer va acabar quart en el campionat.

Ara, ell, canvia un equip italià per un d'alemany, kfzteile24 Mücke Motorsport que ha tingut a Félix Rosenqvist que ha acabat aquesta temporada com a subcampió en el campionat.

"L'equip de Peter Mücke té una llarga i exitosa història en la Fórmula 3", diu Auer. "Estic segur que seré un dels primers pilots l'any que ve. M'agradaria agrair a l'equip Prema la bona cooperació en la temporada que ara ha arribat a la seva fi".

El director de l'equip, Peter Mücke, està convençut de les habilitats de conducció del seu nou fitxatge. "Ja vam veure a Lucas a la Copa Formula 3 ATS i també vam mantenir una estreta vigilància sobre el seu desenvolupament aquest any. Ell era el nostre objectiu per aquest 2014 i estic feliç que ho haguem aconseguit. Estic segur que farà el seu camí i jo, ja estic desitjant que arribi una temporada existosa amb ell".

 

—————

Retorna