Arthur Pic guanya la race 1 d'Hongria

2014-07-26 17:20

El pilot francès d'equip Campos Racing, Arthur Pic, ha aconseguit la victòria en la primera carrera d'Hongria. Coletti ha sigut segon i Quaife-Hobbs tercer.

Por: Víctor Forner

L'eixida va ser prou neta. Nasr va començar a tirar i es va distanciar de seguida dels altres cotxes. Per darrere Palmer, Dillmann i Vandoorne. Mala eixida dels dos Campos Racing que van perdre prou posicions.

Palmer es va escapar també del grup i va ser a la caça de Palmer. Per darrere Dillmann rodava més lent que els altres i va fer una cua amb quasi tots els cotxes. Després de 4 voltes, la distància entre Nasr i

Palmer era de més de tres segon però, Palmer va marcar una volta ràpida i es va acostar al brasiler de Carlí. Leal i Coletti es van tocar causant-li danys a ambdós cotxes.

Leal es va haver de retirar. D'altra banda, accident entre Sato i Richelmi que va provocar l'eixida del cotxe de seguretat i l'abandó del pilot de DAMS.

Quan es va retirar el SC, Nasr i Palmer es van tornar a escapar de la resta, per darrere, Dillmann, Vandoorne i Cecotto.

Palmer li va retallar l'avantatge a Nasr i ara intentava atacar-li. Per darrere toc entre Markelov i Coletti que deix al rus sense part del seu aleró davanter.

Durant les següents voltes la carrera es va tranquil·litzar i no va haver-hi cap esdeveniment destacable.

A falta de 18 voltes del final, Palmer estava molt prop de Nasr però no aconseguia acostar-se prou per a avançar-ho.

Durant el seu pit stop, Cecotto va tindre algun tipus de problema i es va veure obligat a abandonar.

Palmer es va llançar a final de recta a per Nasr però el brasiler va traccionar millor i va poder mantindre la posició.

Després de la parada en boxs res va canviar entre Palmer i Nasr, però ara havien d'avançar als pilots que anaven amb rodes dures.

En la volta següent Palmer ho va tornar a intentar i ho va aconseguir per moments, Nasr, se la va tornar en la chicane.

A falta de 8 voltes per al final, accident entre Canamasas i Berthon que va provocar l'eixida del segon SC.

Durant el SC, Haryanto es va haver de retirar perquè va perdre una roda.

Quan es va retirar el SC, liderava Pic, Coletti era segon i Quaife- Hobbs tercer.

Finalmente Pic va ser primer seguit de Coletti, Quaife-Hobbs, Izawa i Palmer.

 

Resultats:

 

Pos. Car Driver   Team Gap Diff
1 26 Arhur Pic FRA Campos Racing 35 Laps
2 6 Stefano Coletti MON Racing Engineering + 2,700 + 2,700
3 14 Adrian Quaife-Hobbs GBR Rapax + 3,100 + 0,400
4 9 Takuya Izawa JAP ART Grand Prix + 3,600 + 0,500
5 7 Joylon Palmer GBR Dams + 3,800 + 0,200
6 11 Daniel Abt GER Hilmer Motorsport + 5,100 + 1,300
7 3 Felipe Nasr BRA Carlin + 5,100 + 0,000
8 5 Raffaele Marciello ITA Racing Engineering + 5,900 + 0,800
9 10 Stoffel Vandoorne BEL ART Grand Prix + 6,200 + 0,300
10 24 Nathanaël Berthon FRA Venezuela GP Lazarus + 7,000 + 0,800
11 19 Tom Dillmann FRA EQ8 Caterham Racing + 7,600 + 0,600
12 21 Marco Sørensen DAN MP Motorsport + 8,100 + 0,500
13 15 Simon Trummer CHE Rapax + 8,300 + 0,200
14 1 Mitch Evans NZ RT Russian Time + 8,700 + 0,400
15 25 Conor Daly USA Venezuela GP Lazarus + 11,600 + 2,900
16 20 Daniël de Jong NED MP Motorsport + 13,400 + 1,800
17 17 André Negrao BRA Arden International + 14,200 + 0,800
18 2 Artem Markelov RUS RT Russian Time + 15,900 + 1,700
19 12 Jon Lancaster GBR Hilmer Motorsport + 16,000 + 0,100
20 16 Rene Binder AUT Arden International + 1 Lap -
  18 Rio Haryanto IND EQ8 Caterham Racing + 5 Laps -
  22 Sergio Canamasas ESP Trident + 6 Laps -
  23 Johnny Cecotto VEN Trident + 13 Laps -
  27 Kimiya Sato JAP Campos Racing + 25 Laps -
  8 Stéphane Richelmi MON Dams + 30 Laps -
  4 Julián Leal COL Carlin + 30 Laps -